;
coinex

همه رنگ بندی های گلکسی اس 9 ؛ پرچمداران 2018 سامسونگ با این رنگ‌ها خودنمایی می‌کنند

همه رنگ بندی های گلکسی اس 9 مشخص شد. اوان بلاس در توییت جدید خود رنگ های گوشی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را آشکار کرد.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S9 کمتر از 20 روز دیگر به طور رسمی معرفی خواهند شد و تا اینجا تقریبا بیشتر مشخصات این دستگاه آشکار شده است. دوربین، پردازنده و بسیاری از ویژگی‌ها مشخص شده و با انتشار توییتی از اوان بلاس، همه رنگ های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز رخ نشان داد.

رنگ بندی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

اوان بلاس با عنوان “همه رنگ ها برای اطلاع شما” به معرفی تمامی رنگ بندی های پرچمدارن جدید سامسونگ اشاره می‌کند. بیشتر رنگ بندی ها همان چیزی است که در گوشی‌های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و یا گلکسی نوت 8 دیده می‌شود.

با انتشار توییتی از اوان بلاس، همه رنگ بندی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز رخ نشان داد.

اما برخلاف سال گذشته یک رنگ جدید هم در لیست وجود دارد. درواقع به جای رنگ ملایم ارکیده خاکستری (Orchid Gray) که در مدل‌های گلکسی اس 8 و نوت 8 وجود دارد، رنگ جدید ارغوانی کبود (Lilac Purple) که یک سایه عمیق‌تر و برجسته‌تر از رنگ‌های ترکیب شده قبلی است، خودنمایی می‌کند.

رنگ بندی های گلکسی اس 9 شامل مشکی تیره (Midnight Black)، ارغوانی کبود (Lilac Purple)، خاکستری تیتانیومی (Titanium Gray) و آبی مرجانی (Coral Blue) است. همه این رنگ‌ها در مدل بزرگتر گلکسی اس 9 پلاس نیز در دسترس خواهد بود.

این دو گوشی پرچمدار در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر