;
coinex

تصویری واقعی از گوشی Huawei P20 Lite منتشر شد؛ خبری از دوربین سه گانه نیست!

به تازگی تصویری واقعی از گوشی Huawei P20 Lite منتشر شد و جزئیات بیشتری از این دستگاه را آشکار کرد. 

هواوی پی 20 لایت یکی از گوشی‌های جدید هواوی است که به زودی رخ نشان خواهد داد. اخیرا قاب پشتی این گوشی در فضای آنلاین به تصویر کشیده شد و اکنون تصویری واقعی از آن خودنمایی می‌کند.

اگر بتوان به این تصویر که منشا آن اسپانیا بوده اعتماد کرد، گوشی هوشمندی را می‌بینید که حاشیه‌های باریکی در اطراف آن وجود دارد. حاشیه پایین نمایشگر کمی ضخیم‌تر بوده و کلیدهای ناوبری مجازی بر روی آن قرار گرفته است.  گوشه‌های دستگاه نیز همان طور که انتظار می‌رفت، گرد طراحی شده است.

همان گونه در تصویر می‌بینید، در بالای صفحه نمایش پی 20 لایت، درست به مانند آیفون 10،  ناچ (شکاف) وجود دارد که البته نسبت به بریدگی آیفون X کوچکتر است. در پنل پشتی نیز یک ماژول دوربین دوگانه با چینش عمودی سنسور ها خودنمایی کرده و در زیر آن یک فلاش LED دیده می‌شود. کمی پایین تر و در مرکز قسمت بالایی این پنل، سنسور اثر انگشت جای گرفته است.

در آخرین شایعات از وجود دوربین سه گانه در این دستگاه حکایت می‌شد، اما با توجه به تصویر واقعی از گوشی پی 20 لایت باید گفت که هواوی از همان دوربین دوگانه در این مدل نیز استفاده کرده است.


بیشتر بخوانید: اندازه هواوی پی 20 لایت و احتمال دوربین سه گانه در آن


مشخصات گوشی Huawei P20 Lite

اگر بتوان اطلاعاتی را که تاکنون درباره این گوشی منتشر شده را باور کرد، باید گفت که هواوی پی 20 لایت دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 است. این دستگاه در اندازه‌های 148 در 71 در 7.2 میلی‌متر گسترده شده و به نظر می‌رسد که از پنل پشتی شیشه‌ای برخوردار باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی در نمایشگاه MWC 2018 پرچمداران جدید خود را معرفی نخواهد کرد، بلکه با برگزاری رویدادی در 27 مارس (7 فروردین) از سری هواوی P20 رونمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر