;
coinex

مشخصات شیائومی می 7 فاش شد؛ 8 گیگابایت رم خودنمایی می‌کند

با انتشار یک اسکرین شات در فضای مجازی، مشخصات شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) فاش شد. این دستگاه پرچمدار 2018 شیائومی خواهد بود.

شایعات اخیر نشان می‌دهد که شیائومی در نمایشگاه MWC 2018 گوشی شیائومی می میکس 2 اس را که مجهز به اسنپدراگون 845 است، به نمایش خواهد گذاشت و گوشی پرچمدار شیائومی می 7 را در دومین سه ماهه سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد. انتشار یک اسکرین شات جدید مشخصات شیائومی می 7 را آشکار کرده است.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۷ در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نخواهد شد


مشخصات شیائومی می 7

همان طور که در تصویر منتشر شده نیز مشاهده می‌کنید، شیائومی Mi 7 دارای یک صفحه نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل (فول اچ دی پلاس) است و از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار خواهد بود.

مشخصات شیائومی می 7

اسنپدراگون 845 پردازنده ای است که قدرت این دستگاه را تامین خواهد کرد، اما یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در مشخصات شیائومی می 7 جلب توجه می‌کند، حافظه رم 8 گیگابایتی آن است. تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت خواهد بود و البته یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی نیز در اختیار خواهد داشت.

این لیست می‌تواند مربوط به پیکره‌بندی سطح بالای این گوشی باشد و ممکن است نسخه‌ای با پیکره بندی پایین‌تر با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز به بازار عرضه شود. یک باتری 4480 میلی‌آمپر ساعت انرژی روزانه این اسمارت فون را تامین خواهد کرد.

وجود یک باتری بزرگ 4480 میلی‌آمپری در شیائومی می 7 کمی عجیب است. شیائومی می 6 با باتری 3350 میلی‌آمپر ساعت عرضه شد و به یکباره چنین اختلافی در ظرفیت باتری، باعث می‌شود که این لیست از مشخصات شیائومی می 7 کمی غیر قابل اطمینان نشان دهد.

بر اساس گزارش‌های قبلی، شیائومی می 7 دارای یک نسخه بزرگتر به نام می 7 پلاس نیز خواهد بود که احتمالا با یک نمایشگر بزرگتر 6 اینچی همراه است. شارژ بی سیم نیز یکی از ویژگی‌هایی است که درباره این پرچمدار 2018 گفته می‌شود.

با مراجعه به مطلب “نگاه اولیه به شیائومی می 7” ویدیو مربوط به شیائومی می 7 را مشاهده کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر