;
coinex

تصویری از شارژر بی سیم گلکسی اس 9 منتشر شد

به تازگی تصویری از شارژر بی سیم گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شد. شباهت زیادی به سامسونگ دکس وجود دارد.

دفترچه راهنمای شارژر وایرلس گلکسی اس 9 همراه با تصاویری از آن در فضای مجازی خودنمایی کرد. تصاویر و دستورالعمل‌هایی که در دفترچه راهنمای کاربر قرار گرفته، برداشت خوبی از چگونگی کارکرد این دستگاه را به ما نشان می‌دهد، اما هیچ اطلاعات جدیدی درباره گلکسی S9 ارائه نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید: مشخصات سامسونگ گلکسی اس ۹ به صورت تصادفی توسط یک اپراتور فاش شد!


شارژر بی سیم گلکسی اس 9

تصویری که از شارژر بی سیم گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده بسیار ساده است و همان طور که گفته شد، جزئیات جدیدی از پرچمداران جدید سامسونگ را به ما نمی‌دهد، اما به نوعی نحوه کارکرد این شارژر را توضیح داده است.

شارژر بی سیم گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

داک یا همان پایه این شارژر بسیار شبیه به سامسونگ دکس (Samsung DeX) بوده که برای تبدیل گلکسی اس 8 به یک رایانه شخصی از آن استفاده می‌شود. یک پورت یو اس بی نوع C دارد که توسط کابل به منبع قدرت متصل می‌شود. هنگامی که گوشی بر روی این پایه قرار می‌گیرد، یک چراغ نشانگر در جلوی آن وضعیت شارژ دستگاه را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید گوشی گلکسی اس 9 خود را به صورت عمودی و یا افقی بر روی آن قرار دهید. در پشت صفحه دایره‌ای شکل شارژر، دریچه‌ای برای تهویه هوا قرار گرفته تا گوشی را خنک نگه دارد.

شارژر وایرلس گلکسی اس 9

در نهایت تفاوت ظاهری چندانی بین این پایه شارژر با پایه شارژر گلکسی اس 8 وجود ندارد؛ هرچند که مدل جدیدتر کمی نازک‌تر و فراخ‌تر از مدل سال گذشته به نظر می‌رسد.

شارژر بی سیم گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر