;
coinex

بخش کارزار در اولین روز از اختتامیه جشنواره وب و اعلام برندگان آن؛ 26 بهمن 96

بخش کارزار در جشنواره وب ، یکی دیگر از بخش‌های جالب این جشنواره بود. در این بخش استارتاپ‌ها با هم به رقابت پرداختند.

بخش کارزار در جشنواره وب در ادامه برنامه‌های اولین روز از جشنواره مورد بررسی قرار گرفت. سه ارائه مربوط به رده بذری کارزار و سه ارائه نیز مربوط به رده ابتدایی کارزار بود. در ادامه نیز تعدادی دیگر از برنده‌های نهایی اعلام شدند و به آنها تندیس تعلق گرفت.


بیشتر بخوانید :


اما کارزار چیست؟ کارزار در واقع رقابت بزرگ استارتاپ‌های ایرانی است. این رویداد در ۱۰ شاخه مختلف تخصصی برگزار شد و هرکدام نیز شامل زیرشاخه‌هایی بودند. هدف از برگزاری این بخش کشف و معرفی بهترین استارتاپ‌ها بود. فرایند داوری این بخش دارای 4 مرحله بود :

  1. غربالگری
  2. داوری آنلاین
  3. نیمه نهایی
  4. فینال

براساس اطلاعات موجود، حدود 782 استارتاپ در این رویداد شرکت کرده بودند. داوری توسط تعداد 107 داور و در دو هفته انجام شده بود. لازم به ذکر است که تعداد 40 سازمان نیز در این زمینه همکاری کرده بودند. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با تکراتو همراه باشید!

ارائه‌های مربوط به رده بذری کارزار

بخش کارزار در اولین روز از اختتامیه جشنواره وب

خبریو

در بخش کارزار در جشنواره وب ، ابتدا استارتاپ خبریو به ارائه کسب و کار خود پرداخت. خبریو یک سامانه پایش و پردازش اخبار است که خبر مورد نیاز افراد را از بین بیش از 1000 خبرگزاری پیدا می‌کند و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی ، اخبار را دسته بندی ، برچسب گذاری و خلاصه سازی می‌کند و در نهایت یک خبر تر و تمیز و جامع را به شیوه‌ای متفاوت و بهینه تحویل می‌دهد تا بتوانید تصمیمات بهتر و سریع تری را برای خود و کسب و کارتان در نظر بگیرید. خبریو دارای سه ابزار مهم سازمان دهی اخبار، تحلیل عمیق و انتشار اخبار است.

کشمون

کشمون یک بازار آنلاین است که از طریق آن افراد و کشاورزهای منتخب زعفران می‌توانند با هم در ارتباط باشند. بنابراین هدف این استارتاپ فروش آنلاین زعفران به افراد است و سعی دارند شفافیت، اعتماد و امید را هم به مردم و هم به کشاورزان ارائه دهند. در اینجا سعی شده تا بهترین زعفران با بهترین کیفیت در اختیار افراد قرار گیرد.

راوی

راوی تحلیلگر هوشمند شبکه‌های اجتماعی است. راوی سعی دارد تا فعالیت کاربران و رقبا را در شبکه‌های اجتماعی تحلیل کند. راوی با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی اطلاعات ارزشمند پنهان در شبکه های اجتماعی را به مشتریان خود ارائه میدهد. سه بخش مهم راوی عبارتند از : جمع آوری، جستجو، داده کاوی. راوی شرکتی دانش بنیان است که تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

ارائه‌های مربوط به رده ابتدایی کارزار

بخش کارزار در اولین روز از اختتامیه جشنواره وب و موبایل

بی دینگ

بی‌دینگ ارائه‌دهندۀ سرویس جست‌وجو و یافتن کسب‌و‌کارها و کالا و خدمات موجود در شهر است. با بی‌دینگ افراد می‌توانند با گشت‌و‌گذار در شهر، اطلاعات مفید بی‌شماری در ارتباط با علایق خود در زمینه‌های مختلف به دست آورند. از بناهای تاریخی گرفته تا تخفیف‌های فروشگاه‌ها یا برند‌ها.  بی‌دینگ، بستری مناسب برای دیده‌شدن!

ایران رنتر

ایران رنتر به عنوان اولین پلت فرم اجاره وسایل، تغییر بزرگی را در استفاده مفیدتر از دارایی‌ها ایجاد کرده است. آنها اعتقاد دارند که فرهنگ مالکیت باید تغییر کند. با اجاره می‌توان تجربه فردا را به امروز آورد و با استفاده مشترک از منابع، بهینه‌تر زندگی کرد.

نظربین

نظربین، این امکان را فراهم کرده است تا محتوای تولید شده از جمله متن و عکس، پیش از انتشار به صورت هوشمند و خودکار بررسی شوند و بنابراین محتوای سالم منتشر شوند. API  نظربین به سادگی در تمام محیط‌های برنامه نویسی همچون Java، C، PHP، Go، ASP، Python، Ruby و … ، قابل استفاده است. در واقع می‌توان گفت به نوعی کار مانیتورینگ را انجام می‌دهد.

بیدینگ و کشمون، برندگان اولین دوره از مسابقه کارزار

بخش کارزار در اولین روز از اختتامیه جشنواره وب ایران

بخش کارزار در جشنواره وب به پایان رسید. بعد از اینکه هر کدام از استارتاپ‌ها ارائه شدند، توسط مردم و داورین حاضر در محل مورد داوری قرار گرفتند. در آخر براساس رای حاضرین و همچنین داوران حاضر در جشنواره وب و موبایل، دو استارت‌آپ بیدینگ و کشمون توانستند بالا‌ترین میزان آرا را از آن خود نمایند.

استارت‌‌آپ کشمون در مرحله بذری توانست با کسب ۳ رای از طرف هیئت داورن و یک رای از طرف مخاطبان داخل سالن در مجموع با ۴ رای به عنوان استارت‌آپ منتخب رده بذری در فینال این رقابت‌ها انتخاب شود. استارت‌‌آپ بیدینگ در مرحله ابتدایی توانست با کسب ۲ رای از طرف هیئت داورن و یک رای از طرف مخاطبان داخل سالن، در مجموع با ۳ رای به عنوان استارت‌آپ منتخب رده ابتدایی در فینال این رقابت‌ها انتخاب شود. جایزه بیدینگ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و جازه کشمون مبلغ ۵۰ میلیون تومان بود که به آنها اهدا گردید.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر