;
coinex

بررسی اپلیکیشن همراه من ؛ هر آنچه که باید در مورد برنامه کاربردی همراه اول بدانید

اپلیکیشن همراه من شرکت همراه اول یک ابزار بی‌نظیر برای مشتریان سیم کارت‌های این اپراتور است که تمامی امکانات لازم برای کاربران این اپراتور را ارائه می‌دهد. در این مطلب به بررسی اپلیکیشن همراه من پرداخته‌ایم.

دهه هفتاد و با ورود سیم کارت‌های تلفن همراه یک انقلاب بزرگ در عرصه ارتباطات کشور ایجاد شد که برای اولین بار ایرانی‌ها نیز طعم صحبت با گوشی همراه را چشیدند و توانستند همسو با دیگر مردم دنیا از این تکنولوژی بهره‌مند شود. اما قطعا افرادی که سن و سالشان اجازه می‌دهد یادشان هست که در آن زمان خرید سیم‌کارت تلفن همراه چه مصیبت‌هایی برای ایرانی‌ها به همراه داشت که بزرگترین این مشکلات، هزینه‌ای بود که باید پرداخت می‌شد.

پس از خرید سیم‌کارت تازه مشکلات شروع می‌شد؛ از جمله آنها رفع مشکلات اولیه‌ای بود که با آنتن دهی، ریز مکالمات، نحوه دریافت خدمات جانبی حتی “پیامک” بود که برای دریافت هر کدام می‌بایست مشتری روزها و ساعتها وقت می‌گذاشت و منتظر می‌ماند تا بتواند خدمات مورد نیازش را دریافت کند.

اپلیکیشن همراه من

پس از ورود اپراتور دوم به عرصه سیم کارتهای تلفن همراه، اپراتور اول کشور نیز به فکر افتاد تا خدمات خود را برای کاربرانش افزایش دهد و رضایت آنها را بیش از پیش جلب نماید.  یکی از خدماتی که در سالهای اخیر و با ورود گوشی‌های هوشمند توسط همراه اول به مشتریانش عرضه شده است، اپلیکیشن همراه من است که بسیاری از خدمات مدنظر کاربران را به راحتی و با چند کلیک ساده در اختیارشان می‌گذارد.

خدمات این اپلیکیشن که البته پس از اپلیکیشن “ایرانسل من” عرضه شد، ابتدا از طریق سایت همراه اول ارائه می‌شد، اما با تقاضای کاربران، این خدمات علاوه بر سایت همراه اول، از طریق اپلیکیشن نیز ارائه شد.

بررسی اپلیکیشن همراه من و ویژگی‌های آن

بررسی اپلیکیشن همراه من و ویژگی‌های آن

اپلیکیشن همراه من علاوه بر خدماتی همیشگی، به مناسبت‌های مختلف نیز سرویس‌هایی به کاربران و مشتریانش ارائه می‌دهد. ظاهر و گرافیک و رنگ‌بندی این اپلیکیشن همانند کمپین‌های تبلیغاتی همراه اول طراحی شده و به خوبی تداعی کننده این اپراتور است. در ادامه به ویژگی‌های اپلیکیشن همراه من اشاره می‌کنیم.

مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان دوره و میان دوره

اولین و مهم‌ترین ویژگی اپلیکیشن همراه من که دقیقا برای همین کار راه‌اندازی شده، ویژگی مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان‌دوره و میان‌دوره است. مشتریان این اپراتور تلفن همراه در کشورمان می‌توانند از طریق این بخش از اپلیکیشن همراه من نسبت به مشاهده لحظه‌ای هزینه تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند و قبوضی که به عنوان قبض پایان‌دوره و میان‌دوره صادر می‌شود را از طریق این اپلیکیشن مشاهده نمایید.

همجنین پس از مشاهده صورتحساب، کاربر می‌تواند به راحتی از طریق همین اپلیکیشن اقدام به پرداخت قبوض خود کرده و حساب خود را با همراه اول تسویه نماید. نکته اصلی در بخش مشاهده و پرداخت صورتحساب پایان‌دوره و میان‌دوره این است که سرعت تسویه حساب در این بخش نسبت به پرداخت از طریق اپلیکیشن‌های دیگر بسیار سریعتر بوده و در زمان کمتری حساب شما صفر می‌شود. این قابلیت برای افرادی که سیمکارتشان یکطرفه و یا کلا قطع شده است، استفاده بسیار زیادی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن هف هشتاد ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن مالی ۷۸۰ بدانید


این قابلیت برای افرادی که از سیم کارتهای دائمی همراه اول استفاده می‌کنند از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که می‌توانند هزینه‌های خود را طبق این امکان خاص، مدیریت کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهند. (با کلیک کردن بر روی تصاویر می‌توانید عکس‌ها را در اندازه بزرگتر ببینید)

مشاهده موجودی و خرید شارژ

دیگر امکان اپلیکیشن همراه من، مشاهده موجودی و خرید شارژ است. بسیاری از افراد از سیم کارتهای اعتباری همراه اول استفاده می‌کنند و به دلیل عدم مشاهده دقیق موجودی سیم کارتشان نمی‌توانند مدیریت خوبی در هزینه های تلفن همراه خود داشته باشند. کاربر به راحتی می‌توانند با نصب این برنامه، آن را فعال کرده و به صورت لحظه‌ای موجودی سیم کارت خود را مشاهده نمایند.

دومین بخش از این قسمت، خرید شارژ است که کاربران به راحتی می‌توانند شارژ مورد نیازشان را از این طریق خریداری کنند. البته طبق چیزی که همراه اول مدعی است در صورت خرید شارژ از طریق این شرکت، مشتریان می‌توانند از تخفیف 5 درصد همراه اول استفاده کنند.

البته طبق تجربه کاربری ما با این اپلیکیشن، این تخفیف واقعی است و واقعا همراه اول هزینه شارژ را با 5 درصد تخفیف ارائه می‌دهد، ولی به دلیل 9 درصد ارزش افزوده‌ای که به شارژ اضافه می‌شود، بازهم هزینه پرداختی بیش از مقدار شارژی است که در سیم کارت انجام می‌شود.

دریافت گزارش کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد

شاید شاهکار پیشرفت‌هایی که در بخش ارائه خدمات صورت گرفته، در این بخش از اپلیکیشن همراه من نهفته است که پروسه عجیب و غریب دریافت گزارش ریز مکالمات و خلاصه کارکرد سیم کارت را در چند دقیقه انجام می‌دهد.

حتما یادتان هست که همین چند سال قبل برای اینکه بتوانید ریز مکالمات خود را استخراج کرده و یا خلاصه کارکرد سیم کارت خود را مشاهده کنید، باید به دفاتر مخابراتی مراجعه می‌کردید و با هزینه مادی و معنوی که انجام می‌دادید با سختی فراوان به این خواسته خود می‌رسیدید؛ ولی با این قسمت از اپلیکیشن همراه من، دیگر لازم نیست از خانه خارج شوید و هزینه‌های اضافی برای دریافت ریزمکالمات و خلاصه کارکرد بپردازید. به راحتی و با چند کلیک ساده می‌توانید این خدمات را از همراه اول دریافت کنید. برای دریافت ریز مکالمات در اپ همراه من می‌بایست رمز دوم داشته باشید.

رمز دوم برای این بخش از طریق ارسال عدد 1 به شماره 8969 امکان‌پذیر است. پس از دریافت رمز دوم می‌توانید ریز مکالمات خود را دریافت کنید. پروسه دریافت رمز دوم کمی طولانی است، ولی برای یکبار صورت می‌گیرد.

در بخش خلاصه کارکرد این اپلیکیشن نیز می‌توانید با انتخاب بازه زمانی مورد نظرتان، به جزئیات خلاصه کارکرد سیم کارت خود دسترسی داشته باشید. به طور مثال اگر فکر می‌کنید که هزینه‌های کسر شده از شما اشتباه بوده و یا به دلیل وجود موارد هزینه‌ای مخفی است، می‌توانید از این بخش بهره بگیرید و به جزئیات قبوض مصرفی خود دسترسی داشته باشید.


بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن ایرانسل من ؛ هر آنچه که باید در مورد برنامه کاربردی ایرانسل بدانید


به طور مثال شما در این بخش می‌توانید ببینید چه مقدار از مبلغ قبضی که برای شما صادر شده است متعلق به بسته اینترنتی است و چه بخش از مبلغ قبض برای تماس‌های تلفنی داخل کشور شما لحاظ شده است.

شما می‌توانید خلاصه کارکرد مربوط به پیامک، تماس، اینترنت، خدمات مبتنی بر محتوا و همه این موارد را به صورت مجزا مشاهده کنید و این یک امکان فوق‌العاده برای مشتریان سیم‌کارت اعتباری به شمار می‌رود. همچنین اگر این بخش جزو بخش‌های موردنیازتان است، می‌توانید با لمس ستاره موجود در قسمت پایین سمت چپ، آن را به لیست علاقه مندی‌های خودتان اضافه کنید.

فعال‌سازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های نوترینو

دیگر بخش بسیار پرطرفدار اپلیکیشن همراه من بخش فعالسازی، خرید و مشاهده گزارش مصرف بسته‌های نوترینو است که در آن کاربران می‌توانند بسته‌های نوترینو را مشاهده و خرید نمایند.

اولین بخش از این قسمت، بخش فعال‌سازی است که به کاربر اجازه می‌دهد قابلیت اتصال به نوترینو را در سیم‌کارت خود فعال نماید. اگر جزو کاربرانی هستید که فکر می‌کنید نیازی به اینترنت پرسرعت ندارید و یا اینکه از پس هزینه‌های آن بر نمی‌آیید و می‌خواهید صرفا از قابلیت پیامک و تماس آن استفاده کنید، می‌توانید از این بخش، قابلیت اینترنت نوترینو را غیرفعال کنید.


بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان بله ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی بله بدانید


دومین بخش از این قسمت، بخش بسته نوترینو است که در آن کاربران می‌توانند بسته‌های دلخواه خود را مشاهده کرده و فعال نمایید. خوبی این بخش این است که قابلیت جداسازی بسته‌ها طبق زمان‌بندی آنها وجود دارد. به طور مثال می‌توانید برای خرید بسته 30 روزه، صرفا بسته‌های 30 روزه رامشاهده کرده و فعال نمایند.

در قسمت بسته نوترینو، مشخصات کاملی از همه بسته‌های اینترنتی همراه اول وجود داشته و کاربر می‌تواند طبق نظر خودش هر کدام از بسته‌ها را خریداری نماید. همچنین به دلیل اینکه به صورت پیش‌فرض، تمامی بسته‌های نوترینو به صورت تمدید خودکار فعال می‌شوند، شما می‌توانید با فعال کردن گزینه لغو تمدید خودکار از تمدید خودکار بسته‌های خریداری شده جلوگیری کنید.

این قابلیت امکان می‌دهد تا از صرف هزینه‌های گزاف جلوگیری شده و کاربران بدون آنکه نگران کسر هزینه یا افزایش قبض خود باشند، نسبت به استفاده از اینترنت سیم کارت خود اقدام نمایند.

فعال / غیرفعالسازی پیامک‌های تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا

یکی از شکایات اغلب مردم این است که شماره تلفن همراه آنها در لیست تبلیغاتی شرکتهای مختلف قرار دارد و گاه و بیگاه پیامک‌های تبلیغاتی، مهمان ناخوانده‌ای برای تلفن‌ همراه آنان است. این موضوع باعث مزاحمت‌های زیادی برای بسیاری از کاربران است.

در این قسمت از اپلیکیشن همراه اول می‌توان تمامی تبلیغات مربوط به سازمانها، ارگانها، موسسات و شرکتها را غیرفعال کرده و صرفا پیامک‌های همراه اول و سیستم بانکی بسته نخواهد شد.

بخش دیگر در اپلیکیشن همراه من و زیر مجموعه این قسمت از آن که در حال معرفی هستیم، خدمات مبتنی بر محتوا است که معمولا با ارسال یک سری از اعداد به یک سری از سرشماره‌های 4 و 5 رقمی فعال می‌شوند. در این بخش کاربران می‌توانند جزئیات خدمات مبتنی بر محتوای فعال روی سیم کارتشان را مشاهده کنند و اگر این خدمات به درخواست آنها صورت نگرفته باشد، می‌توانند آنها را غیرفعال کرده و از پرداخت هزینه‌های گزاف مربوط به آن که معمولا روزانه در حدود 100 الی 500 تومان تعیین می‌شود، جلوگیری کنند.

مشاهده و فعالسازی بسته‌های تخفیفی و هدایا

یکی دیگر از بخش‌های بسیار جذاب این برنامه، بخش هدایا و جوایز آن است که طبق بررسی‌های ما، توصیف کلمه هدایای خاص برای این بخش خالی از لطف نیست؛ چرا که گستردگی خدمات و جوایزی که در این بخش توسط همراه اول به کاربران ارائه می‌شود، بسیار زیاد بوده و کاربران می‌توانند از خدمات متنوع در این قسمت برخوردار شوند.

این بخش که با نام باشگاه فیروزه‌ای شناخته می‌شود، از امتیازاتی استفاده می‌کند که کاربران از طرق مختلف مانند شارژ سیم کارت، پرداخت قبض تلفن همراه، خرید بسته‌های اینترنتی و دیگر موارد، کسب کرده‌اند. به طور مثال خرید شارژ توسط مشترک اعتباری یک امتیاز برای او به همراه خواهد داشت. در بخش جوایز، کاربران می‌توانند از بسته‌های ترکیبی که ترکیب اینترنت و تماس و پیامک است و یا از بسته‌های اینترنت استفاده نمایند.

مشاهده تاریخچه پرداخت قبض و خرید طرح ها

یکی از بخش‌های کاربردی اپلیکیشن همراه من ، بخش مشاهده تاریخچه پرداخت قبوض تلفن همراه شماست و این قابلیت را در اختیارتان می‌گذارد تا بتوانید به صورت کلی پرداخت‌ها و هزینه‌هایی که برای سیم‌کارت و به طور کلی ارتباط تلفنی خود داشته‌اید را محاسبه کنید. در این بخش جزئیات مختلفی از قبوض پرداختی را مشاهده خواهید کرد که تمامی موارد و اطلاعات موردنیازتان را در اختیار شما می‌گذارد.


همچنین بخوانید: بررسی اپلیکیشن مالی تاپ


همچنین در این بخش کاربران می‌توانند به تاریخچه خرید طرح‌ها و بسته‌های اینترنتی دسترسی داشته باشند. این امکان نیز برای مدیریت درست هزینه‌های ارتباطی و اینترنتی بسیار مناسب است. در این بخش جزئیات ویژه‌ای از بسته‌های خریداری شده در اختیار کاربران گذاشته می‌شود. همچنین مشاهده طرح‌های خریداری شده در یک بازه زمانی از دیگر ویژگی‌های آن است.

انتقال اعتبار و افزایش بستانکاری

یکی دیگر از ویژگی‌ها و قابلیت‌های استثنایی اپلیکیشن همراه من امکان انتقال اعتبار به راحتی هر چه تمام است. به طور مثال شما می‌توانید برای دوستتان یا همسرتان و یا فرزندتان به میزان دلخواه شارژ منتقل کنید و هزینه این شارژ روی قبض مصرفی تلفن همراه شما محاسبه خواهد شد و لزومی ندارد در همان لحظه مبلغ را پرداخت کنید.

این امکان برای مواقعی که دسترسی به کارت اعتباری برای پرداخت ندارید، بسیار عالی است و باعث می‌شود در صورت نیاز عزیزانتان به شارژ، از این طریق برایشان شارژ ارسال کنید. البته برای ارسال اعتبار نیز نیاز به رمز دوم دارید که اگر در مرحله دریافت ریز مکالمات این کار را کرده باشید، دیگر نیاز نیست در این بخش اقدام کنید.

نمایش مشخصات مشترک و سیم کارت (PIN و PUK)

در این بخش از اپلیکیشن همراه من می‌توانید مشخصات خود را مشاهده کرده و در صورت مغایرت با واقعیت آن را به اطلاع همراه اول برسانید. همچنین می‌توانید مشخصات پایه‌ای خود را تغییر دهید. به طور مثال اگر در آدرس منزلتان تغییری ایجاد شده است، می‌توانید از این بخش نسبت به تصحیح آن اقدام کنید.

در این قسمت کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و به طور کلی اطلاعات شخصی را مشاهده نمایند. همچنین اطلاعات تحصیلی و شغلی از دیگر مواردی است که در این قسمت قابل مشاهده و تغییر است. اگر سیم‌کارت به نام شما نیست و شما استفاده کننده اصلی آن هستید، می‌توانید از بخش پروفایل من نسبت به تغییر نام آن اقدام کنید.

اگر جزو کاربرانی هستید که پین و پوک را در سیم‌کارت فراموش می‌کنید، می‌توانید از طریق این بخش نسبت به مشاهده آن اقدام کنید. در منوی سمت چپ، بخشی برای مشاهده سیم کارتهای فعال در اپلیکیشن همراه من وجود دارد که می‌توانید تمامی سیم کارتهایی که به نام خودتان ثبت شده‌ را مشاهده کنید.

در این بخش همچنین می‌توانید آخرین ورود به برنامه را مشاهده کرده و از تاریخ آن مطلع شوید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا از سو استفاده‌های احتمالی جلوگیری کنید.

انتخاب و فعالسازی آوای انتظار

یکی از امکانات پرطرفدار در سیم کارتهای اعتباری و دائمی، بخش آوای انتظار است. کاربران از بین آهنگ‌ها و آواهای مختلف، می‌توانند گزینه مورد علاقه خود را برای زمان انتظار تماس گیرنده انتخاب کنند. انتخاب آهنگ کار بسیار وقت‌گیر و سختی است که کاربران معمولا با آن مشکل دارند، اما در این قسمت از اپلیکیشن همراه من به راحتی می‌توانید، آواهای دلخواه خود را گوش دهید و یکی از آنها را برای خودتان انتخاب نمایید.

در این بخش می‌توانید در آواهای انتظار موجود، جستجو کنید. همچنین آخرین آواهای انتظار اضافه شده را مشاهده کرده و گوش کنید. می‌توانید 20 آوای برتر که بیشترین طرفدار را دارند، ببینید و اگر دوست داشتید از آن استفاده کنید.

اگر سه بخش بالا نتوانست به شما کمک کند، می‌توانید از بخش سبکها، سبک موردنظر خودتان را مشخص کرده و آواهای مورد نظر را گوش دهید. سبک‌های موجود در این بخش مواردی از جمله: مناسبتی، پاپ، ورزشی، موسیقی و فیلم، کلاسیک، سنتی، مذهبی، محلی، کودکانه و بی‌کلام است که در هر کدام از این آنها، هزاران آوای مختلف وجود دارد.

دسترسی به کدهای دستوری و پرسشهای متداول و پشتیبانی

دیگر بخش کاربردی اپلیکیشن همراه من بخش دسترسی به کدهای دستوری بوده و برای افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند، بسیار کاربری است. آنها می‌توانند از کدهای دستوری خدمات مختلف آگاه شده و در صورت نیاز به هر خدمتی، از کد دستوری موردنظر استفاده نمایند.

پرسش‌های متداول، دیگر بخشی است که به بسیاری از سوالات کاربران که معمولا تکراری است، پاسخ داده است. سوالاتی پیرامون صورتحساب، خرید شارژ، حذف و وصل پیامک‌های تبلیغاتی و دیگر موضوعاتی که معمولا بیشترین حجم سوالات کاربران از همراه اول را دارد.

یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهم در بررسی اپلیکیشن همراه من که مورد توجه ما نیز قرار گرفت، بخش‌های متنوع پشتیبانی آن است. به طور مثال در بخش “تماس با من” شما می‌توانید از همراه اول بخواهید که یکی از کارشناسانش را موظف به تماس با شما بکند و شما مشکل خود را با او در میان بگذارید تا در اسرع وقت رفع شود.

این امکان وقتی مهم می‌شود که بدانید معمولا زمانی که شما با همراه اول تماس می‌گیرید، باید دقایق زیادی را در صف تماس منتظر بمانید. اگر حوصله این کار را ندارید و البته عجله‌ای در کارتان نیست، پیشنهاد می‌کنیم در این بخش از همراه اول بخواهید تا با شما تماس بگیرد.

بدهی خود به همراه اول را تقسیط کنید

همراه اول به کاربران خود این امکان را داده است که سالیانه یکبار بتوانند قبض مصرفی خود را به صورت دو مرحله‌ای پرداخت نمایند. قبلا این امکان از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی صورت می‌گرفت و بعدا از طریق سایت همراه اول ممکن شد؛ ولی در حال حاضر از طریق اپلیکیشن همراه من می‌توانید درخواست تقسیط بدهی خود را انجام داده و از طریق برنامه، اقساط را پرداخت نمایید.

اگر گوشی‌تان گم شد و یا به سرقت رفت اقدام کنید

یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن همراه من امکان ثبت درخواست پیگیری گوشی است که از طریق سیم کارت داخل تلفن همراه صورت می‌گیرد. با استفاده از این امکان می‌توانید در صورت گم شدن گوشی و یا به سرقت رفتن آن، درخواست ردیابی بدهید تا محل دقیق گوشی پس از اتصال سیم‌کارت به یک آنتن، در اختیار شما قرار بگیرد.

امکان قطع و وصل خط

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن همراه من، امکان قطع و وصل کردن خط است که به راحتی از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود. به طور مثال اگر شما نیاز به خطتان ندارید و می‌خواهید آن را قطع کنید به راحتی از طریق اپلیکیشن همراه من می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر سیم کارتتان قطع شده و می‌خواهید وصلش کنید، روی این امکان همراه من حساب کنید.

هدیه شتاب در پرداخت و هدیه تولد

یکی از امکانات جالب سیم‌کارتهای همراه اول، امکان دریافت هدیه در روزهای خاص است. یکی از هدایای همیشگی همراه، هدیه شتاب در پرداخت است که با پرداخت قبوض تلفن همراه قبل از 20 ام هر ماه به مشتری تعلق می‌گیرد. این هدیه به صورت 24 ساعته بوده و کاربر می‌تواند بدون محدودیت و به صورت کاملا رایگان با مشترکین همراه اول و خطوط تلفن ثابت صحبت کند، بدون آنکه هزینه‌ای بپردازد.

هدیه دوم پرطرفدار همراه اول هدیه روز تولد است. این هدیه صرفا در روز تولد قابلیت فعال‌سازی دارد و طبق آن 24 ساعت مکالمه داخل شبکه رایگان به مشترک تعلق می‌گیرد.

اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن همراه من چه ضعف‌هایی دارد؟

طبیعتا این اپلیکیشن به دلیل خدماتی بودن آن صرفا به خاطر سرویس که ارائه می‌دهد شناخته می‌شود ولی یک سری از اشکالات در حین کار با این اپلیکیشن توجه ما را جلب کرد که در ادامه این اشکالات را مطرح می‌کنیم.

نتوانستیم از همراه من بسته اینترنتی بخریم

در بررسی اپلیکیشن همراه من باور می‌کنید که هر کاری کردیم، نتوانستیم بسته بخریم! چراکه هر وقت خواستیم یک بسته را برای خرید انتخاب کنیم، کادر آن بسته از صفحه خارج شد و امکان انتخابش وجود نداشت. بعد از چند بار تکرار این فرآیند، در آخر از طریق سایت همراه من بسته مدنظرمان را خریداری کردیم. این اشکال طبیعتا یک اشکال فنی بوده که حتی اگر در همه موبایل‌ها وجود نداشته باشد، باید در معدود مواردی که وجود دارد نیز برطرف شود.

نبود امکانات و خدمات جانبی

یکی از نکات مهم در اپلیکیشن ایرانسل من که قبلا معرفی کردیم، این بود که ایرانسل در اپ خود، خدماتی از جمله بیمه را به کاربرانش ارائه می‌دهد. در بررسی اپلیکیشن همراه من این امکان را ندیدیم! طبیعتا با توجه به وسعت و گستردگی فعالیت همراه اول، این شرکت می‌تواند برای کاربران خود خدماتی ازجمله بیمه و خرید بلیت ارائه دهد.

اختلال‌هایی که بعضا دردسر ساز می‌شود

در حین بررسی اپلیکیشن همراه من در تکراتو، این برنامه چندین بار دچار مشکل شد و پس از خروج از محیط اپلیکیشن، برای دقایقی با ارورهای مختلفی برای ورود مواجه شدیم. طبیعتا این اتفاق می‌تواند برای بسیاری از کاربران رخ دهد و مسلما در زمان‌های اضطراری نیز مشکل ساز شود. امیدواریم همراه اول نسبت به رفع این سری از مشکلات جدیت بیشتری نشان دهد.

خروج از پروفایل هر شماره نیازمند پروسه‌ای طولانی است

یکی دیگر از اشکالات این برنامه این است که اگر بیش از یک شماره داشته باشید و بخواهید برای هر کدام از این شماره‌ها از این اپ استفاده کنید، برای هر بار ورود به پروفایل شماره مد نظرتان باید درخواست کد اختصاصی بکنید که این اتفاق زمان‌بر است. همراه اول می‌تواند با کم کردن از این تشریفات ورود و با اقدامات دیگری که برای امنیت می‌تواند لحاظ کند، رضایت بیشتری را برای اپلیکیشن خود کسب کند.

اپلیکیشن همراه من

جمع بندی:

به طور کلی اپلیکیشن همراه من از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورتیکه مسئولین آن بتوانند مشکلات مطرح شده را حل کنند، قطعا منجر به کسب رضایت بیشتر کاربران خواهد شد. نکته مهم در این زمینه، اضافه شدن خدمات بیشتری است که منجر به کاهش هزینه‌های کاربران می‌شود؛ چرا که این اپلیکیشن‌ها اصولا وقتی ارزشمند هستند که بتوانند باری از دوش مشتریان و کاربران بردارند البته طبق بررسی‌های ما، این برنامه تا همینجا نیز رشد خوبی داشته و بسیاری از خدمات مورد نیاز کاربران را ارائه داده است.

دانلود اپلیکیشن همراه من

در ادامه با کلیک روی دکمه زیر می‌توانید برنامه همراه من را دانلود کنید.

دانلود اپلیکیشن از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (25 نظر)

    دو ماه متوالی هست که پس از پرداخت قبض پایان دوره قبل از ششم ماه امتیاز باشگاه فیروزه ای برای من ثبت نمیشود
    همچنین هدیه شتاب در پرداخت (۷۵ امتیاز) هم ثبت نمیشود.لطفا پیگیری شود

    پاسخ

    ایا میشه حساب همراه من رو کلن پاک کرد جوری که تو همراه من نمونه کلن انگار هیچ وقت وارد نشده باشی

    پاسخ

    سلام من برنامه‌ رو نصب کردم اینترنت نوترینو غیر فعال کردم الان هرکاری میکنم نتم نمیاد چکار کنم

    پاسخ

    سلام
    ممنون از اپلیکشن خوبتون من تا این لحظه هیچ مشکلی با استفاده از این برنامه نداشتم

    فقط سوالی که برام ایجاد شده چند ماه پیش میشد ریز مکالمات تماس گیرنده را استعلام و داشته باشیم اما از دی ماه سال گذشته به این طرف برداشته شده علت چیست ایا امکان از سرگیری این خدمات وجود دارد یا خیر ؟
    ممنون میشم اگر بیان نمایید

    پاسخ

    در مقایسه با ایرانسل من بسیار ضعیف عمل میکند.
    یک نمونه اینه که من رمز عبور را فراموش کردم.
    حال که می خوام رمز را درست کنم نمیشه

    پاسخ

    همراه من کارنمیکنه لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ

    با سلام
    شخص دیگری در نرم افزار همراه من به ریز کارکرد پیامک و تماس‌های من دسترسی پیدا کرده و این موضوع مشکلات جدی برای من بوجود آورده
    لطفا راهنمایی کنید که چگونه این کار صورت گرفته و راه محدود کردن دسترسی چیست

    پاسخ

    الان چند روزه اپلیکیشن بالا نمیاد لطفا بررسی کنید ممنون

    پاسخ

    کاش مثل اپلیکیشن های دیگه امکان استفاده همزمان برای دو شماره در این اپلیکیشن وجود داشت
    برای افرادی مثل من که شماره شرکتی و شخصی در یک گوشی هست مشکله

    پاسخ

    باسلام برای گرفتن رمز دوم در برنامه همراه من ثبت نام کردم ولی ادرس امیل خودم اشتباه کردم چطوری می تونم اصلاح کنم

    پاسخ

    سلام
    در این پست همراه من تشریح گردید یا ایرانسل من؟!
    “در بخش خلاصه کارکرد این اپلیکیشن نیز می‌توانید با انتخاب بازه زمانی مورد نظرتان، به جزئیات خلاصه کارکرد سیم کارت خود دسترسی داشته باشید. به طور مثال اگر فکر می‌کنید که هزینه‌های کسر شده از شما اشتباه بوده و یا به دلیل وجود موارد هزینه‌ای مخفی است، می‌توانید از این بخش بهره بگیرید و به جزئیات قبوض مصرفی خود دسترسی داشته باشید.

    بیشتر بخوانید: بررسی اپلیکیشن ایرانسل من ؛ هر آنچه که باید در مورد برنامه کاربردی ایرانسل بدانید

    به طور مثال شما در این بخش می‌توانید ببینید چه مقدار از مبلغ قبضی که برای شما صادر شده است متعلق به بسته اینترنتی است و چه بخش از مبلغ قبض برای تماس‌های تلفنی داخل کشور شما لحاظ شده است.

    پاسخ

    اپلیکیشن بسیار ضعیفی است. ایرانسل من خیلی بهتر است. سرعت کم باز شدن .وگنگ بودن خدمات. .سعی هم نمیکنن درستش کنن .انحصاری هم هست .اگه یه برنامه مشابه بود ده نفر هم این رو نصب نمیکردن

    پاسخ

    سلام من دوسیمکارت رو میخوام به اپلیکیشن وصل کنم ولی نمیتونم چطوره

    پاسخ

    من چندین نفر رو از طریق لینک ( دعوت دوستان ) دعوتشون کردم و نصب کردن نرم افزار رو ، ولی هیچ امتیازی بمن نداد
    جالب اینجاست که اوپراتور ها میگن قبلا نصب بوده و شما تنها نباید از لینک دعوت کنین
    هیچ اموزش دقیقی هم نزاشتن واسه دعوت دوستان و امتیاز گیری

    پاسخ

    سلام
    من از طریق برنامه همراه من ۱۵هزار شارژ ریختم تو گوشیم اما میرم تو برنامه مینویسه شارژ ۰ریال است میدونید بعد از چند دقیقه فعال میشه؟؟!!

    پاسخ

    سلام
    با احترام اصلا امکانی برای اینکه گزارش مفقودی و سرقت گوشی رو با این برنامه بدیم وجود نداره

    پاسخ

    سلام من برنامه‌ رو نصب کردم اینترنت نوترینو غیر فعال کردم الان هرکاری میکنم نتم نمیاد چکار کنم

    پاسخ

    با سلام چرا تور تماشا در برنامه همراه اول برام هدیه نمیده !؟

    پاسخ

    سلام امکان واریز قبض تلفن ثابت از همراه من وجود نداره؟

    پاسخ

    سلام اپلیکیشن من یهو انگار مشخصاتی که ثبت بود پاک شد و دوباره کد و زدم نیومد نرم افزار یه چند بار پاک کردم دوباره نصب کردم میزنه کد فعال سازی رو وارد کنید واسه منم کد فعال سازی ارسال نمیشه که کد بزنم سیم کارتم رو گوشی دیگه امتحان کردم بازم نشد حتی اپ رو گوشی دیگه هم میزنم با هم سیم بازم جواب نمیده لطف راهنمایی بفرمایید

    پاسخ

    سلام خسته نباشید من متاسفانه مرتب با این مشکل روبرو هستم که خود اپلیکیشن باز نمیشه و ایراد وصل نبودن اینترنت رو اعلام میکنه کلی درهمان زمان باسرعت بالا ایرانسل من رو بدون خطا باز میکنه چند بار هم پاک کردم مجدد نصب کردم ولی بیفایده لطفا راه کار ممنون

    پاسخ

    سلام و خسته نباشید همراه من . من از سیستم قط شد بعد هم دوباره هم که میزنم کد فعال سازی برام نمیاد اپلیکیشن و چند بار پاک کردم دوباره دانلود کردم بازم نشد لطفا راهنمایی بفرمایبد ممنون

    پاسخ

    با سلام
    شخص دیگری در نرم افزار همراه من به ریز کارکرد پیامک و تماس‌های من دسترسی پیدا کرده و این موضوع مشکلات جدی برای من بوجود آورده
    لطفا راهنمایی کنید که چگونه این کار صورت گرفته و راه محدود کردن دسترسی چیست

    پاسخ

    همراه من خیلی برنامه مفید و به درد بخوریه . اوایل خیلی باگ داشت که خدا رو شکر برطرف شدن و بهتر شده هرچند هنوز یه سری ایرادات داره . چیزی که واسم جالب بود اینه که با نصب کردنش یه گیگ اینترنت داد و وقتی هم یه تعداد مشخص امتیاز بگیریم مثلا با خرید شارژ و غیره ، بازم اینترنت هدیه میده . یکی از ایراداتش اینه که تو خرید بسته بعضی وقتا به مشکل میخوریم باهاش ، همراه اول اپراتور بزرگیه و
    امیدوارم زودتر این اشکالان جزئی برطرف شه زودتر

    پاسخ

    امکان ثبت درخواست پیگیری گوشی رو چطوری باید وارد بشیم تو کدوم قسمت ۷۸۰ منظورمه؟؟

    پاسخ