;
coinex

سامسونگ اسپیکرهای گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 را تا حد زیادی ارتقا داده است

گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9)، گوشی پرچمدار جدید سامسونگ، قرار است که به زودی رونمایی شود. در این مطلب به ارائه جزییات جدیدی در مورد این محصول پرداخته‌ایم.

یکی از منابعی که گلکسی اس 9 را تست کرده، می‌گوید که دو اسپیکر استریو این گوشی پرچمدار، آن را نسبت به گلکسی اس 8 در رتبه بسیار بالاتری قرار می‌دهد. منبعی که این اطلاعات را منتشر کرده، می‌گوید که گوشی گلکسی اس 9 تست شده را از یک فروشنده آمریکایی دریافت کرده است تا به سوالات مطرح شده در مورد این محصول پاسخ دهد.

این منبع همچنین گفته است که دو اسپیکر استریو گوشی سازنده مشهور کره‌ای لوگوی شرکت دالبی را بر روی خود دارند و از این رو می‌توانند از فناوری Dolby Atmos را نیز پشتیبانی کنند.


بیشتر بخوانید: ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۹ در سه تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمد [تماشا کنید]


گلکسی اس 9 با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 و سیستم عامل اندروید 8 اوریو عرضه می‌شود. اطلاعات و تصاویر موجود از این امر حکایت می‌کنند که پلتفرم نصب شده بر روی این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با پلت‌فرم نصب شده بر روی گلکسی اس 8 ندارد و علاوه بر این تفاوت بسیار زیادی نیز بین سبک طراحی این دو گوشی هوشمند نیز دیده نمی‌شود، بجز این که سازنده کره‌ای اسکنر اثر انگشت گوشی پرچمدار جدیدش را در زیر دوربین اصلی این دستگاه قرار داده است.

برخی از منابع خبری پیش از این گفته بودند که نمایشگر گلکسی اس 9 حاشیه‌های کوچکتری در مقایسه با نمایشگر گلکسی اس 8 دارد، اما منبع جدید گفته است که این دو گوشی هوشمند از این نظر هم به یکدیگر شبیه هستند با این تفاوت که در گلکسی اس 9 انحناهای اطراف گوشی کمتر شده است. این تفاوت باعث شده است که اس 9 در جایی بین اس 8 و نوت 8 قرار گیرد.

سامسونگ در ساخت گلکسی اس 9 هم از کلید فیزیکی بیکسبی (Bixby)، جک 3.5 میلی متری هدفون و کلید خانه مجازی حساس به فشار استفاده کرده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا دو کلید دیجیتالی این گوشی هوشمند توانایی شناسایی میزان مقاومت را هم دارند یا خیر.

منبع جدید گفته است که گلکسی اس 9 به قابلیت اموجی‌های انیمیشنی هم مجهز است. اما این قابلیت شباهت زیادی به انیموجی اپل ندارد و در واقع ترکیبی از این ویژگی و قابلیت Bitmoji اسنپ چت محسوب می‌شود. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا آواتار دیجیتالی مخصوص به خود را بسازند.

طبق اطلاعات موجود، دوربین اصلی تک سنسوری این گوشی هوشمند توانایی فیلمبرداری 4K در نرخ 30 فریم بر ثانیه، فول اچ دی در نرخ 240 فریم بر ثانیه و اچ دی در نرخ 480 فریم بر ثانیه را دارد. این منبع همچنین گفته است که گلکسی اس 9 سامسونگ در شرایط کم نور عکس‌های بسیار بهتری در مقایسه با گلکسی اس 8 می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر