;
coinex

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس در گیک‌بنچ ؛ نسخه اگزینوس قوی‌تر نشان می‌دهد!

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس (Samsung Galaxy S9 Plus) در پایگاه داده‌ای گیک‌بنچ رویت شد. امتیازات نسبتا خوبی به ثبت رسیده است.

هر دو چیپست اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 در مدل‌های بعدی سامسونگ گلکسی اس 9 قدرتنمایی خواهند کرد، اما این طور که از شواهد پیداست نسخه بین المللی این دستگاه که به پردازشگر اگزینوس مجهز شده است، عملکرد قوی‌تری نسبت به مدل آمریکایی آن با اسنپدراگون 845 خواهد داشت.

پردازنده اگزینوس 9810 که در نسخه جهانی گلکسی اس 9 پلاس وجود دارد با پشتیبانی از 6 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شد.

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس نشان می دهد که این دستگاه توانست در آزمون تک هسته ای امتیاز 3773 را به دست آورد و در آزمون چند هسته ای به امتیاز 9024 رسید. این امتیازات بیشتر از اعداد ثبت شده در بنچمارک گیک‌بنچ از گوشی گلکسی اس 9 مجهز به اگزینوس 9810 است، اما نه خیلی بیشتر!

بنچمارک گلکسی اس 9 پلاس

گلکسی S9 چندی پیش در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ به امتیاز 3648 رسید و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 8894 را بدست آورد. بد نیست در این رابطه به لینک زیر هم سری بزنید.


بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۹ با اگزینوس ۹۸۱۰ قدرتمندتر از گلکسی اس ۹ پلاس با اسنپدراگون ۸۴۵ است


گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تقریبا با مشخصات فنی یکسانی عرضه خواهند شد. هر دو دستگاه از نمایشگر اینفینیتی سوپر آمولد با رزولوشن کواد اچ دی پلاس برخوردارند، طراحی یکسانی دارند و بسته به منطقه‌ای که در آن به فروش می‌رسند، از پردازشگرهای یکسانی برخوردارند، البته در این بین تفاوت‌های نیز وجود دارد.

گوشی بزرگتر اس 9 پلاس به دوربین دوگانه مجهز است و از اینحیث اولین گوشی پرچمدار سری S سامسونگ است. برخلاف گلکسی اس 9 که دارای 4 گیگابایت رم است، این اسمارت فون با حافظه رم 6 گیگابایتی معرفی خواهد شد و واضح است که با نمایشگر بزرگتری دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید: رینگتون گلکسی اس ۹ ؛ آرام‌بخش و رویایی! [ویدیو]


صفحه نمایش گلکسی اس 9 با اندازه 5.8 اینچ خودنمایی می‌کند، اما گلکسی S9+ دارای نمایشگر 6.2 اینچی است. 25 فوریه برابر با ششم اسفندماه و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2018 منتظر رونمایی از پرچمدارن جدید سامسونگ باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر