;
coinex

اندازه نوکیا 1 در اسناد FCC ظاهر شد ؛ رونمایی در کنگره جهانی موبایل 2018

اندازه نوکیا 1 در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشخص شد. این دستگاه که یکی از محصولات جدید اچ ام دی گلوبال است، احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد.

طرح اسکیس این دستگاه در FCC به نمایش گذاشته شد تا اندازه نوکیا 1 به طور دقیق مشخص شود. تصویر به نمایش درآمده تقریبا شبیه به همان عکس‌هایی است که پیش از این، از این دستگاه منتشر شده بود.

اندازه نوکیا 1 در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال

نوکیا 1 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با شماره مدل TA-1071 است. بر اساس اطلاعات درج شده در FCC، این موبایل 50 میلی‌متر عرض و 134 میلی‌متر بلندی دارد. اندازه صفحه نمایش ان به صورت مورب، 134 میلی‌متر است که تقریبا برابر با 5.35 اینچ خواهد بود. با این تفاسیر اندازه واقعی صفحه نمایش آن باید زیر 5 اینچ باشد.

اندازه نوکیا 1 در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال

با توجه به تصاویر و شایعاتی که تاکنون از این دستگاه منتشر شده، نوکیا یک بلندگو به همراه ماژول دوربین اصلی و یک فلاش LED در پنل پشتی آن جاسازی کرده، جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالای آن قرار گرفته و سنسور دوربین سلفی در حاشیه نسبتا ضخیم بالایی نمایشگر دیده می‌شود.


همچنین بخوانید: با انتشار یک ویدیو از کانسپت نوکیا ۱۰ دوربین پنچ گانه آن رخ نشان داد [تماشا کنید]


مشخصات سخت افزاری نوکیا 1 عمدتا ناشناخته باقی مانده است. اما می‌توان پیش بینی کرد که احتمالا با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج خواهد شد. در بخش پردازنده نیز می‌توان حدس زد که این دستگاه با پردازنده‌ای مشابه با نوکیا 2 معرفی شود. نوکیا 2 به اسنپدراگون 212 مجهز است و پردازنده گرافیکی آدرنو 304 را در اختیار دارد.

نمایشگاه MWC 2018 نزدیک است و با اینکه شایعات احتمال رونمایی از نوکیا 7 پلاس را نشان می‌دهند، اما نوکیا 1 نیز این شانس را دارد که در این رویداد به نمایش درآید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر