;
coinex

بهترین آنتی ویروس‌ های 2018 ؛ ۱۱ مورد از برترین اپلیکیشن‌ های آنتی ویروس جهان در سال ۹۶-۹۷

 

گوشی‌های هوشمند بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ی ما هستند؛ بنابراین برای حفظ امنیت اطلاعات موجود در آنها پیشنهاد می‌کنیم نگاه دقیقی به لیست بهترین آنتی ویروس‌ های 2018 داشته باشید.

این روزها مردم تنها برای برقراری تماس از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند، بلکه بسیاری از اطلاعات حیاتی افراد در این گوشی‌ها ذخیره می‌شوند. اما آیا در زمانه‌ای که اطلاعات به سادگی منتشر می‌شوند و مسائل خصوصی در معرض خطر هستند، ذخیره کردن آنها در گوشی همراه امنیت خواهد داشت؟

تا زمانیکه اطلاعات شما تحت حفاظت یک سیستم امنیتی نباشد، باید بدانید که دستگاه شما آسیب‌پذیر خواهد بود. به همین دلیل نیز قصد داریم لیستی از بهترین آنتی ویروس‌ های 2018 را که همگی در گوگل پلی استور در دسترس هستند، معرفی کنیم. تمام این اپلیکیشن های آنتی ویروس اندرویدی (به جز 360 Security) از آزمون‌های موسسه‌ مستقل امنیت آی‌تی AV-TEST عبور کرده و تاییدیه‌ی آن را دریافت کرده‌اند.

  • نکته: این لیست به ترتیب بهترین تا بدترین رتبه‌بندی نشده است. بنابراین می‌توانید به تناسب نیازی که دارید، گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید.

بهترین آنتی ویروس‌ های 2018

۱. Kaspersky Mobile Antivirus

۱. Kaspersky Mobile Antivirus

کسپرسکی یک اپلیکیشن امنیتی فوق‌العاده است و یکی از بهترین آنتی ویروس های اندرویدی به شمار می‌رود. به گفته‌ی AV-TEST، این اپلیکیشن می‌تواند بدافزارها را با دقت ۹۹.۹ درصد شناسایی کند. نسخه‌ رایگان این اپلیکیشن در دسترس قرار دارد که البته می‌توانید برخی قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن را به صورت مجزا خریداری کنید.

علاوه بر این، نسخه‌ی کامل و پولی این اپلیکیشن نیز موجود است. با نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن می‌توانید سایر اپلیکیشن‌های موبایل را به صورت دستی اسکن کنید، اما با خرید قابلیت‌های پیشرفته‌ آن از ویژگی‌هایی مثل حفاظت دائمی دستگاه، ضدسرقت، ضد فیشینگ و قفل اپلیکیشن برخوردار می‌شوید. با قفل اپلیکیشن می‌توانید محافظت و امنیت اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را افزایش دهید. خوشبختانه می‌توانید با دریافت نسخه‌ی ۳۰ روزه‌ی آزمایشی، از تمامی این ویژگی‌ها بهره‌مند شوید.

لینک دانلود:  Kaspersky Mobile Antivirus

۲. Avast Mobile Security

۲. Avast Mobile Security

آواست یکی از بهترین آنتی ویروس‌ های 2018 است و روی چندین پلتفرم نصب می‌شود. اپلیکیشن اندرویدی و رایگان این آنتی ویروس در پلی استور وجود دارد و تا به حال بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. تنها با یک ضربه می‌توانید موتور آنتی ویروس را روشن کنید تا تمامی اپلیکیشن‌های خطرناک یا آلوده و تروجان‌ها اسکن شوند.

اگر گوشی اندرویدی شما ویروسی شده است، پس مطلب زیر را از دست ندهید.


حتما بخوانید: مطلبی جامع درباره حذف ویروس اندرویدی


علاوه بر این، از دستگاه شما در برابر نرم‌افزارهای جاسوسی و ویروس‌ها محافظت خواهد شد. پس از نصب این اپلیکیشن می‌توانید برخی قابلیت‌ها را به صورت مجزا خریداری کنید. برای مثال با خرید برخی ویژگی‌ها می‌توانید تبلیغات را حذف کنید و به تجهیزات قفل کردن اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های دیگری از جمله امنیت سیم‌کارت و تله‌ی دوربین نیز از دیگر مزایای این نرم‌افزار هستند که البته باید جداگانه خریداری شوند.

البته نسخه‌ رایگان نیز قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهد که قطعا برای بسیاری از کاربران خوشایند است؛ مواردی مثل مسدود کردن تماس‌ها، ضد سرقت، power saver (بهینه‌سازی مصرف باتری) تقویت رام، پاکسازی فایل‌های اضافی، فایروال برای دستگاه‌های اندرویدی، حفاظت در برابر مرورگری در اینترنت،‌ اسکنر وای فای و سیستم حفاظت از عکس‌های خصوصی با پین کد.

با در نظر داشتن تمامی این ویژگی‌ها، می‌توان Avast Mobile security را یکی از بهترین آنتی ویروس‌ های 2018 اندرویدی دانست.

لینک دانلود:  Avast Mobile Security

۳. Bitdefender Antivirus Free

۳. Bitdefender Antivirus Free

بیت دیفندر یک ابزار آنتی ویروس قدرتمند است که از دستگاه شما در برابر تمامی تهدیدات اصلی اندرویدی حفاظت می‌کند. بیت دیفندر یکی از کم‌ حجم‌ترین اپلیکیشن‌های آنتی ویروس است که از تکنولوژی اسکن مبتنی بر کلود استفاده می‌کند و به همین دلیل نیز سرعت بالایی در اسکن کردن دارد. این ابزار باعث کند شدن دستگاه موبایل نمی‌شود و مصرف باتری اندکی دارد. این برنامه همچنین در تمامی لحظات از گوشی محافظت می‌کند و به محض نصب اپلیکیشن جدید، آنها را اسکن می‌کند.

آنتی ویروس بیت دفندر در یک نسخه‌ی پولی هم منتشر می‌شود که یک دوره‌ ۱۴ روزه‌ی آزمایشی را نیز شامل می‌شود. برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر این آنتی ویروس مثل اسکن بدافزار، حفظ امنیت حساب‌های کاربری، امنیت وب، ضد سرقت،‌ مسدود کننده‌ی اپلیکیشن و غیره، باید نسخه‌ی پولی این اپلیکیشن را دریافت کنید.

لینک دانلود:  Bitdefender Antivirus Free

۴. Norton Security & Antivirus

۴. Norton Security & Antivirus

جدیدترین نسخه‌ی آنتی ویروس نورتون،‌ ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد؛ حتی اگر نسخه‌ی رایگان این آنتی ویروس را دریافت کنید. این آنتی ویروس با دقت ۱۰۰ درصدی، ویژگی‌هایی از جمله حذف بدافزارها، ضد جاسوسی و امنیت در برابر ویروس‌های اندرویدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که البته باعث کند شدن عملکرد گوشی موبایل می‌شود. برای بهبود عملکرد و سرعت گوشی به مطلب زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: ترفندهای برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد گوشی


با آنتی ویروس نورتون می‌توانید برای دستگاه آلارم بگذارید تا آن را راحت‌تر پیدا کنید. از دیگر مزایای این آنتی ویروس می‌توان به قفل کردن دستگاه از راه دور (برای جلوگیری از سرقت اطلاعات) و مسدود کردن تماس‌ها و پیام‌های کوتاه اشاره کرد.


همچنین بخوانید: چگونگی مسدود کردن تماس‌های دریافتی در آیفون


این آنتی ویروس همچنین ویژگی‌هایی مثل قفل کردن اپلیکیشن‌ها و مدیریت رمز عبور را نیز همراه با نسخه‌ی رایگان خود ارائه می‌کند. می‌توانید با دریافت و نصب نسخه‌ی ۳۰ روزه‌ی آزمایشی از ویژگی‌های پیشرفته‌تر این آنتی ویروس نیز بهره‌مند شوید. در مجموع باید گفت که نورتون، یکی از قابل اعتمادترین و بهترین آنتی ویروس‌ های 2018 اندرویدی حال حاضر به شمار می‌رود.

لینک دانلود:  Norton Security & Antivirus

۵. Sophos Mobile Security

۵. Sophos Mobile Security

آنتی ویروس سوفوس برنده‌ سابق AV-TEST بوده و یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان تامین امنیت گوشی محسوب می‌شود. سوفوس علاوه بر حفظ امنیت در برابر بدافزارها، ویژگی‌هایی از جمله ضد سرقت، فیلتر وب (مسدود کردن سایت‌های غیرقانونی)، قفل اپلیکیشن، توصیه‌های امنیتی، مسدود کردن تماس‌ها و غیره را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این آنتی ویروس همچنین آدرس‌های وب (URL) مخرب را اسکن کرده و اتصال وای فای امن را فراهم می‌کند.

لینک دانلود:  Sophos Mobile Security

۶. Security Master

۶. Security Master

سکیوریتی مستر، نسخه‌ آپگرید شده‌ آنتی ویروس CM Security است و تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما را در قالب یک اپلیکیشن ارائه می‌کند. آمار دانلود این آنتی ویروس بالاست و امتیاز قابل قبولی را در گوگل پلی استور دریافت کرده است. سکیوریتی مستر از گوشی شما در برابر انواع مختلف بدافزارها حفاظت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که هیچ ویروسی به دستگاه شما وارد شود.

ویژگی‌های بسیاری همراه با نسخه‌ی رایگان این آنتی ویروس ارائه می‌شوند که از جمله‌ آنها می‌توان به قفل اپلیکیشن‌، اسکنر گوشی، امنیت پیام‌ها، امنیت وای فای، پاکسازی فایل‌های اضافی، پاکسازی نوتیفیکیشن‌ها،‌ تقویت اجرایی دستگاه، خنک‌کننده‌ی پردازنده، بهینه‌سازی مصرف باتری، مسدود کردن تماس‌ها و غیره اشاره کرد.

علاوه بر این می‌توانید از داخل اپلیکیشن آنتی ویروس، با امنیت بیشتری به حساب‌های کاربری خود در فیس بوک،‌ توییتر، یوتیوب و غیره دسترسی داشته باشید. سکیوریتی مستر یک اپلیکیشن تامین امنیت فوق‌العاده است که قطعا یکی از بهترین آنتی ویروس‌ های 2018 به شمار می‌رود.

لینک دانلود:  Security Master

۷. McAfee Mobile Security & Lock

۷. McAfee Mobile Security & Lock

آنتی ویروس مکافی از زمان راه‌اندازی تا به حال، جوایز بسیاری دریافت کرده است. اکثر ویژگی‌های پیشرفته مثل ضد سرقت، قفل امنیتی، امنیت وای فای، بهینه سازی مصرف باتری، پاکسازی حافظه و غیره در نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن در دسترس هستند.


بیشتر بخوانید: روش‌هایی برای افزایش شارژ باتری موبایل


این آنتی ویروس یک رابط بصری دارد و جالب اینکه هر کدام از ویژگی‌ها را با راهنمایی مخصوص به خود ارائه می‌دهد. نسخه‌ی حرفه‌ای این اپلیکیشن با چند ویژگی اضافی عرضه می‌شود و در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌های آنتی ویروس، گران‌تر است.

به گفته‌ی AV-TEST، مکافی می‌تواند بدافزارها را با دقت ۹۹.۵ درصد شناسایی کند. این آنتی ویروس امکان زمانبندی برای اسکن در روز و ساعت مشخص را فراهم می‌کند. علاوه بر این می‌توانید تنظیمات را به گونه‌ای انجام دهید که دائما در پس زمینه‌ی دستگاه اجرا شود و امنیت دستگاه شما را تامین کند. تنظیمات پیچیده یکی از اشکال‌های نسخه‌ی حرفه‌ای اپلیکیشن محسوب می‌شود.  با این اوصاف، یکی از قابل اعتمادترین آنتی ویروس‌های حال حاضر به شمار می‌رود.

لینک دانلود:  McAfee Mobile Security

۸. DFNDR Security

۸. DFNDR Security

DFNDR Security یکی از اپلیکیشن‌های اندرویدی حفاظت از گوشی است که عملکرد و اجرای دستگاه را در همان حالت بهینه، حفظ می‌کند. موسسه‌ی AV-TEST از این اپلیکیشن به عنوان یکی از برترین آنتی ویروس‌ها یاد کرده است. با این آنتی ویروس، تمام ویژگی‌های امنیتی در قالب یک اپلیکیشن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که از جمله‌ی آنها می‌توان به ضد هک و ضد فیشینگ اشاره کرد.

این اپلیکیشن می‌تواند با بستن اپلیکیشن‌های پس زمینه که پهنای باند را مصرف می‌کنند، سرعت اتصال به اینترنت را افزایش دهد. اما نکته‌ آزاردهنده‌ی این اپلیکیشن‌،‌ تبلیغاتی است که روی صفحه نمایش شما پدیدار می‌شوند. البته می‌توانید با خرید یک اشتراک سالانه، نسخه‌ی بدون تبلیغ این آنتی ویروس را دریافت کنید.

لینک دانلود:  DFNDR Security

۹. Avira Antivirus Security

۹. Avira Antivirus Security

آنتی ویروس آویرا در میان اپلیکیشن‌های حفاظت گوشی اندرویدی چندان شناخته شده نیست؛ اما باید گفت که به اندازه‌ی تمامی آنها، قابل اعتماد است. این آنتی ویروس نیز تمامی ویژگی‌های ضروری را ارائه می‌کند که تعداد زیادی از آنها در نسخه‌ی رایگان در دسترس قرار دارند. این آنتی ویروس حتی می‌تواند حافظه‌های اکسترنال را اسکن کند.

آویرا همچنین می‌تواند میزان امنیت موارد خصوصی هر اپلیکیشن را رتبه‌بندی کند. ویژگی “ردیاب گوشی هوشمند” این آنتی ویروس شرایطی را فراهم می‌کند که از موقعیت مکانی دستگاه هوشمند خود آگاه شوید. علاوه بر این، اگر گوشی خود را گم کنید، با این آنتی ویروس می‌توانید از فردی که دستگاه را پیدا کرده بخواهید که با شما تماس بگیرد. با خرید نسخه‌ی حرفه‌ای از ویژگی‌هایی مثل تامین امنیت دوربین، امنیت مرورگری در وب و غیره برخوردار می‌شوید. می‌توانید هر کدام از ویژگی‌های اضافی را از داخل اپلیکیشن اصلی خریداری کرده و روی دستگاه خود فعال کنید.

لینک دانلود:  Avira Antivirus Security

۱۰. AVG AntiVirus

۱۰. AVG AntiVirus

ای‌وی‌جی یک ابزار قدرتمند آنتی ویروس است. این آنتی ویروس توسط شرکت AVG Technologies طراحی شده که شرکت تابعه‌ی Avast محسوب می‌شود. ای‌وی‌جی می‌تواند تمام عملکردهای استاندارد و ضروری که در آنتی ویروس‌های مدرن و برنامه‌های تامین امنیت اینترنت وجود دارد را در اختیار کاربران خود قرار دهد. از جمله‌ی ویژگی‌های این آنتی ویروس می‌توان به امنیت وای فای، پاکسازی فایل‌های اضافی،‌ تقویت رم، مسدود کننده‌ی تماس، بهینه‌سازی باتری و غیره اشاره کرد.

برخی از ویژگی‌های کاربردی این آنتی ویروس در نسخه‌ی آزمایشی ‍۱۴ روزه در دسترس قرار دارند. این آنتی ویروس همچنین برخی ویژگی‌ها را در قالب یک اپلیکیشن مجزا ارائه می‌کند که با نام‌های AVG Cleaner، AVG secure VPN،‌ Alarm Clock Xtreme و Galley در گوگل پلی استور موجود هستند.

لینک دانلود:  AVG AntiVirus

۱۱. 360 Securities

۳۶۰ سکیوریتیز یکی از بهترین آنتی ویروس های ۲۰۱۸ است که در دسترس کاربران اندرویدی قرار دارد. این آنتی ویروس توانست اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و آمار دانلود بالایی را به خود اختصاص دهد. از ویژگی‌های اساسی این اپلیکیشن می‌توان به حفاظت در برابر ویروس‌ها،‌ پاکسازی فایل‌های اضافی، تقویت سرعت، قفل صفحه نمایش (با چندین عملکرد مختلف)،‌خنک کننده‌ی پردازنده، ضد سرقت و غیره اشاره کرد.

این آنتی ویروس علاوه بر تامین امنیت دائمی، به ویژگی Intruder selfie مجهز شده و تصویر هر فردی که قصد ورود به گوشی شما را داشته باشد،‌ به سرعت ثبت می‌کند. این آنتی ویروس همچنین به ویژگی قفل سیستم با اثرانگشت مجهز است. در صورت نصب نسخه‌ی رایگان می‌توانید برخی ویژگی‌های پیشرفته را از طریق همان اپلیکیشن، به صورت مجزا خریداری کنید. این اپلیکیشن نیز گاهی اوقات تبلیغاتی را روی دستگاه به نمایش می‌گذارد.

لینک دانلود:  360 Security

بیشتر بخوانید:

.

منبع: fossbytes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر