;
coinex

رندرهای مطبوعاتی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس ناچ نمایشگر را نشان می‌دهند

رندرهایی از هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس که برای انتشار در رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف تهیه شده است، رخ نشان داد. ناچ نمایشگر در بالای این دو خودنمایی می‌کند.

در حالی که سامسونگ به زودی گوشی‌های جدید سری گلکسی S خود را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد، هواوی رونمایی از پرچمداران 2018 خود را به زمانی در فروردین ماه موکول کرده است، اما برای اینکه بتواند همچنان کاربران و طرفداران خود را مشتاق نگه دارد، رندرهای مطبوعاتی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پلاس را منتشر کرد.


تماشا کنید: اولین نمایش ویدیویی گلکسی اس ۹ قبل از رونمایی رسمی در MWC 2018 


هر دو گوشی جدید این کمپانی چینی دارای حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف صفحه نمایش خود هستند و همان طور که در تصویر می‌بینید، هر دو نمایشگر درست به مانند آیفون X اپل دارای ناچ (بریدگی) هستند. البته اندازه ناچ در این دستگاه نسبت به آیفون 10، کوچکتر است.

در پایین هواوی پی 20 یک دکمه اصلی هوم دیده می‌شود، در حالی که در هواوی پی 20 پلاس حذف شده و طبیعتا حاشیه پایین نیز کمی باریک‌تر شده است. این همان شیوه‌ای است که هواوی در ساخت سری میت 10 از آن استفاده کرد. طراحی هواوی پی 20 شبیه به همان چیزی است که در اسناد تنا دیده شد.

گزارش‌های منتشر شده نشان می دهند، تنها گوشی هواوی پی 20 پلاس است که از دوربین سه گانه برخوردار خواهد بود، مگر آنکه بر اساس برخی شایعات مدل هواوی پی 20 پرو نیز وجود داشته باشد. این موضوع کمیگیج کننده است؛ هرچند که به احتمال بسیار زیاد (منبع این خبر نیز به آن معتقد است) هواوی پی 20 پلاس و پی 20 پرو در واقع یک گوشی هستند که با دو نام متفاوت در منابع خبری ظاهر می شوند.


تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی هواوی به رونمایی از دوربین سه گانه اشاره دارد


سیستم دوربین سه گانه شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی مونوکروم و یک سنسور تله فوتو 16 مگاپیکسلی است. یک دهانه دیافراگم f/1.8 نیز برای مشخصات دوربین ذکر شده که البته مشخص نیست به کدام سنسور (و یا شاید به همه آنها) تعلق دارد.

در پنل جلو نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 تعبیه شده است. هواوی پی 20 پلاس (پی 20 پرو) با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه برای فروش در بازار چین برچسبی 930 دلاری را با خود به همراه دارد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر