;
coinex

ال جی وی 30 اس ThinQ معرفی شد؛ اولین گوشی ال جی مجهز به هوش مصنوعی

گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ قبل از شروع نمایشگاه MWC 2018 توسط این کمپانی کره‌ای رونمایی شد. این دستگاه اولین گوشی ال جی است که به هوش مصنوعی (AI) مجهز شده است.

گوشی LG V30S ThinQ در واقع تفاوت چندانی با مدل ال جی وی 30 ندارد. تنها موضوع اضافه شدن هوش مصنوعی به این دستگاه است که ال جی را برای ورود قدرتمندتر به بازار موبایل آماده می‌کند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی به کار رفته در این دستگاه می‌توانند که صحنه‌ها و یا اشیا مختلف را از هم تشخیص داده و مطابق با آن بهترین تنظیمات دوربین را انجام دهند.

ویژگی AI CAM در گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ

تشخیص صحنه‌ها و یا اشیا مختلف در ال جی وی 30 اس توسط ویژگی AI CAM انجام می‌شود. دوربین برای اینکه بتواند بهترین تاثیر را بر روی مخاطب بگذارد برای صحنه‌ها و یا سوژه‌های مختلف تنظیمات متفاوتی را در نظر می گیرد. اشباع رنگ‌ها، وضوح و کنتراست رنگ توسط این دوربین کنترل شده و بر اساس صحنه‌های مختلف تنظیم می شود.

ویژگی AI CAM در گوشی ال جی وی 30 اس ThinQ

دوربین ال جی V30s در حال حاضر می‌تواند 8 صحنه مختلف را از هم تمیز دهد که شامل پرتره، حیوانات، شهر، گل، طلوع خورشید، غروب خورشید، غذا و منظره است.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی های هوشمند متعلق به کدام برند است؟


یکی دیگر از ویژگی هایی که هوش مصنوعی برای گوشی جدید ال جی به ارمغان آورده، QLens است که در برنامه دوربین این اسمارت فون جای گرفته است. با این QLens خرید کردن از فروشگاه‌های آنلاین همچون آمازون بسیار ساده تر خواهد شد.

شما با گرفتن عکس از یک محصول خاص می توانید آن را در آمازون جستجو کنید. جستجو تصاویر در پینترست نیز به همین شیوه انجام می شود.

هوش مصنوعی و دوربین ال جی وی 30 اس ThinQ

شاید بدون تردید بتوان دوربین دوربین ال جی وی 30 اس ThinQ را مهمترین سخت‌افزاری دانست که این گوشی‌ساز کره‌ای بر روی آن تمرکز ویژه‌ای داشته است. در واقع این طور که به نظر می‌رسد ال جی با اضافه کردن AI به نسخه ال جی وی 30 خود، دوربین آن را به سطح جدیدی منتقل کرده است.

هوش مصنوعی و دوربین ال جی وی 30 اس ThinQ

ThinQ نام یک برند تجاری جدید از ال جی است. این ویژگی باعث می شود تا محصولات ال جی بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند. در واقع ال جی با این ویژگی راه خود را برای استفاده هرچه بهتر از اینترنت اشیا هموارتر کرده است.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی در سال 2018


یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در دوربین ال جی وی 30 اس دیده می شود Bright Mode است. این حالت به صورت خودکار در شرایط کم نور فعال شده و برای اینکه بتواند تصویر واضح‌تری را ارائه دهد، هر چهار پیکسل را برای به دست آوردن یک پیکسل روشن‌تر با یکدیگر ترکیب می‌کند. البته این روش یک اشکال نیز دارد؛ تصاویر به دست آمده معمولا از رزولوشن پایین‌تری برخوردار خواهند بود.

مشخصات ال جی وی 30 اس

به غیر از هوش مصنوعی به نظر می‌رسد که ال جی حرف چندانی برای گفتن نداشته است. به‌رغم قرارگیری حرف S در کنار نام این دستگاه، مشخصات ال جی وی 30 اس بسیار شبیه به مدل استاندارد V30 است. صفحه نمایش 6 اینچی اولد برای این دستگاه باقی مانده است. دوربین دوگانه در پنل پشتی آن قرار گرفته و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه آن را تامین خواهد کرد.

پردازنده آن نیز همان اسنپدراگون 835 است که به ال جی وی 30 نیز قدرت می‌دهد. تنها چیزی که به نظر می‌رسد ارتقا یافته است، فضای ذخیره سازی است که از 4 گیگابایت رم به 6 گیگابایت رم رسیده و حافظه داخلی 256 گیگابایتی آن نیز نسبت به فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی نسخه وی 30 استاندارد، بهبود یافته است.

گوشی LG V30S در دو رنگ جدید عرضه خواهد شد. آبی مراکشی (Moroccan Blue) و خاکستری پلاتینیومی (Platinum Gray) رنگ‌هایی هستند که ال جی وی 30 اس با آنها خودنمایی می‌کند.

ال جی وی 30 اس ظرف مدت یک تا دو هفته پس از اتمام نمایشگاه MWC 2018 عرضه خواهد شد. کاربران کره‌ای اولین نفراتی هستند که این دستگاه را دریافت خواهند کرد و به دنبال آن عرضه جهانی این اسمارت فون اغاز خواهد شد.

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بعنوان کسی که بیش از یک سال گوشی ال جی دارم . پیشنهاد میکنم شرکت ال جی همون ماشین لباسشویی و کولر گازی بزند بهتره تا گوشی
    این شعار من است از یک هفته پس لز خرید گوشی ال جی

    پاسخ