;
coinex

مطمئن ترین روش خرید آنتی ویروس نود ۳۲

آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از پرطرفداران ترین ضد ویروس ها در میان مشتریان خانگی در ایران است، در این مقاله به مطمئن ترین روش خرید آنتی ویروس نود برای کاربران خانگی خواهیم پرداخت.

 آنتی ویروس نود ۳۲ ESET

نام کامل این محصول ESET NOD32 Antivirus  است که در ایران به نام آنتی ویروس نود ۳۲ بیشتر شناخته می شود. این پکیج امنیتی توسط کمپانی ESET اسلواکی تولید و ارائه می‌شود. ایست نود ۳۲ در دو دوژن متفاوت یکی نسخه خانگی و دیگری نسخه تحت شبکه نود ۳۲ که موضوع بحث این مقاله نیست در بازار توزیع می شود.

کلمه نود (NOD) از عبارت Nemocnisa na Okraji Disku  به معنی “بیمارستان در انتهای میز” که از یک نمایشنامه پزشکی چکسلواکی الهام گرفته شده، برگرفته شده است. آنتی ویروس NOD32 اولین بار برای سیستم عامل DOS و به نام NOD-ICE  منتشر شد. این نرم افزار امنیتی در سال ۱۹۸۷ توسط دو شریک تجاری در کشور چکسلواکی سابق ساخته شد.

در آن زمان تازه ویروس های کامپیوتری در سطح بسیار مبتدی شروع به کار کرده بودند و این ضد ویروس، قابلیت هایی که نسخه های امروز آن دارد را نداشت. سپس با محبوبیت سیستم عامل ویندوز و اختراع سی پی یو های ۳۲ بیتی این کمپانی هم نام محصول خود را از NOD-ICE به NOD32 تغییرداد. امروز آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از کامل ترین محصولات بازار برای کامپیوتر های خانگی است که قابلیت هایی نظیر تحلیل بدافزار توسط هوش مصنوعی، ضد باج افزار، ضد فیشینگ، ضد جاسوسی، امنیت لایه های قبل از ویندوز یا همان UEFI Scanner و خیلی موارد دیگر را در خود دارد.

با وجود اینکه این ضد ویروس ابتدا تنها در بین کارشناسان فن آوری اطلاعات شرق اروپا شهرت داشت اما رفته رفته جای خود را در بین دیگر برندهای امنیتی باز کرد و وارد بازارهای جهانی شد. امروز این آنتی ویروس در اغلب کشورهای دنیا به خصوص در ایران طرفدارهای بسیار زیادی دارد. حتی نکته جالب توجه اینجاست که کشور ایران رنک اول ورود به سایت ESET را در رده بندی Alexa دارد که نشان می دهد تقریبا هیچ جای دنیا این آنتی ویروس به اندازه ایران محبوبیت ندارد.

همانگونه که در این عکس می بینید ۱۱.۶% از کل ورودی های سایت ESET از ایران است.

همانگونه که در این عکس می بینید ۱۱.۶% از کل ورودی های سایت ESET از ایران است.

روش مطمئن خرید آنتی ویروس نود ۳۲ برای کاربران ایرانی

اغلب آنتی ویروس هایی که در جعبه و در بازار به فروش می رسد، نسخه های غیر اصل آنتی ویروس نود ۳۲ هستند که با قیمت های گاهی بسیار ارزان و گاهی حتی به قیمت نسخه اصلی به فروش می رسد. بنابراین سعی کنید که خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی مورد اعتماد خرید کنید. اغلب فروشگاه های اینترنتی مانند فروشگاه اینترنتی سایسک به صورت مستقیم با کمپانی ESET کار میکنند و لایسنس ها بدون دخالت فروشگاه اینترنتی از خود ESET برای مشتری ارسال می شود. بنابراین ایمیلی که شما بعد از خرید آنتی ویروس نود ۳۲ دریافت می کنید از خود کمپانی ESET و به شکل زیر خواهد بود.

ایمیلی که شما پس از خرید دریافت خواهید کرد از سمت خود کمپانی ESET است

همینطور که در عکس بالا مشاهده می کنید، ایمیلی که شما پس از خرید دریافت خواهید کرد از سمت خود کمپانی ESET است و سایسک یا هر نماینده واقعی دیگر تنها نقش واسط خرید و پس از آن وظیفه پشتیبانی آنتی ویروس را خواهد داشت. شما باید بلافاصله پس از خرید از فروشگاه اینترنتی این ایمیل را دریافت نمایید.

آیا می توان به سایت هایی که آپدیت نود۳۲ بصورت روزانه و Username / Password می دهند اعتماد کرد

هیچ وقت به نسخه های اشتراکی و بدتر از آن، نسخه های تقلبی اعتماد نکنید. نداشتن آنتی ویروس یا استفاده از آنتی ویروس رایگان، همیشه بهتر از استفاده از نسخه های تقلبی یا لایسنس های اشتراکی است. برخی از سایت های سودجو برای سو استفاده یوزر و پسورد نود۳۲ را بین کاربران به اشتراک می گذارند.

هرگز فراموش نکنید که هیچ شرکتی تنها برای خدمت به مردم کاری رایگان انجام نمی دهد. بنابراین اگر شما به این نوع لایسنس ها برخورد کردید، بدانید که با این کار نه تنها آنتی ویروس واقعی ندارید بلکه اطلاعات خود را در اختیار هکرها، مهاجمین اینترنتی و افراد سودجو قرار دادید. لایسنس های اصلی همیشه از یک سال شروع می شوند و ممکن است بنا به استراتژی کمپانی گاهی ۱۵ ماهه ، ۱۸ ماهه ، ۲ ساله و یا بالاتر نیز باشند. ولی هیچ کمپانی امنیتی لایسنس زیر ۱ سال خود را به فروش نمی گذارد.

چگونه از اصل بودن لایسنس نود ۳۲ خود اطمینان حاصل کنم؟

شرکت ESET به مشتریان محصولات خانگی خود یک صفحه مخصوص به آدرس my.eset.com  اختصاص داده است. شما می توانید با ورود به این صفحه و ثبت نام کردن در قسمت License Manager اطلاعات لایسنس خریداری شده خود را ببینید.

شما می توانید پس از ثبت نام و وارد کردن لایسنس خریداری شده در قسمت License Manager مشاهده کنید که لایسنس شما تا چه تاریخی اعتبار دارد و برروی چند دستگاه نصب شده است.

چگونه از اصل بودن لایسنس نود ۳۲ خود اطمینان حاصل کنم

شما برای تمدید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود۳۲ نیز می توانید از همان فروشگاه اینترنتی تخفیف خرید بگیرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع : ویرلن

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر