;
coinex

نوکیا 8 سیروکو معرفی شد ؛ نمایشگری بدون حاشیه و دوربین دوگانه اصلی

دیروز شرکت اچ ام دی گلوبال در کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلونا از گوشی نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco) رونمایی کرد. در این نوشتار به ارائه جزییاتی در مورد این محصول پرداخته‌ایم.

نوکیا 8 سیروکو یک گوشی پیشرفته است و از یک بدنه شیشه‌ای – فلزی، نمایشگر POLED و دوربین دوگانه زایس (Zeiss) با یک لنز استاندارد و یک لنز تله فوتو بهره می‌برد. این گوشی هوشمند پوشش محافظتی 3D کورنینگ گوریلا گلس 5 را نیز با لبه‌هایی خمیده، مانند سبک طراحی فبلت گلکسی نوت سامسونگ بر روی نمایشگر خود دارد.

منابع خبری گفته‌اند که شرکت اچ ام دی گلوبال در ساخت هر دستگاه نوکیا 8 سیروکو از یک بلوک یکپارچه فولاد ضد زنگ استفاده کرده است تا مقاومت ساختاری این گوشی هوشمند را بهبود بخشد، اما باید به این نکته اشاره کرد که این محصول در برابر نفوذ آب و گردوغبار تنها به شاخص محافظتی IP67 مجهز شده است که کمی پایین‌تر از کد حفاظتی محبوب IP68 است.

مشخصات فنی نوکیا 8 سیروکو (Nokia 8 Sirocco)

این گوشی زیبا، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 را در کنار یک نمایشگر 5.5 اینچی 2K با فناوری POLED، رم 6 گیگابایتی، باتری 3260 میلی‌آمپر ساعتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در اختیار شما می‌گذارد. باتری نوکیا 8 سیروکو فناوری شارژ سریع و استاندارد شارژ وایرلس چی (Qi) را نیز پشتیبانی می‌کند و از این رو می‌توان گفت که این محصول، اولین گوشی هوشمند برند مشهور فنلاندی محسوب می‌شود که با چنین قابلیت‌هایی در رابطه با باتری عرضه شده است.

دوربین نوکیا 8 سیروکو

از دیگر مشخصات نوکیا 8 سیروکو می‌توان به یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قدرتمند برای عکاسی در شرایط کم نور، دوربین دوگانه اصلی با پیکره بندی یک سنسور اصلی واید انگل 12 مگاپیکسلی و سنسور کمکی تله فوتو 13 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی بصری 2X و نرم افزار دوربین ارتقاء یافته با حالت عکاسی و فیلمبرداری Pro اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: با بهترین دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند آشنا شوید


سیروکو در آینده‌ای بسیار نزدیک در دل کاربرانی که با سری گوشی‌های لومیا (Lumia) آشنایی دارند، جا باز می‌کند؛ زیرا نوکیا در ساخت این گوشی هوشمند نیز از یک رابط کاربری مشابه با آنچه که در گوشی‌های لومیا استفاده کرده بود، برای کنترل شاخص‌های تنظیماتی مختلف نظیر تعادل سفیدی، تثبیت کننده نوری تصویر و سرعت شاتر دوربین بهره برده است. نوکیا 8 سیروکو قرار است که از اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین 97) با قیمتی معادل 936.24 دلار وارد بازار شود.

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر