;
coinex

سرقت ارزهای دیجیتالی با سوءاستفاده از شبکه تبلیغاتی آنلاین

هکرها توانستند تا با سوءاستفاده از شبکه تبلیغاتی آنلاین، به سرقت ارزهای دیجیتالی بپردازند. آنها همیشه در فکر راه‌هایی برای دستیابی به ارزهای دیجیتالی هستند.

به گزارش تکراتو، محققان امنیتی اعلام کرده اند که موفق به شناسایی یک شبکه تبلیغاتی آنلاین شده اند، که هکرها از آن برای جمع آوری ارزهای دیجیتال در پوشش فعالیت های بازرگانی و تبلیغاتی استفاده می‌کردند. در این شبکه از ابزار متنوعی برای از کارانداختن فناوری های بلوکه کننده تبلیغات استفاده می شده است تا تضمین شود که کدهای تبلیغاتی و جمع آوری ارزهای دیجیتال به طور مخفیانه بر روی رایانه های شخصی کاربران نا آگاه در حال اجرا باقی می مانند.

نحوه سرقت ارزهای دیجیتالی از شبکه تبلیغاتی آنلاین

یافته های موسسه امنیتی Qihoo 360 Netlab نشان می دهد شبکه یادشده که نام آن افشا نشده است، کدهای جمع آوری ارزهای دیجیتالی خود را در درون تبلیغات دیجیتال مختلف مخفی می کرده است. فعالیت این شبکه از دسامبر سال گذشته آغاز شده است.

تحقیقات برای شناسایی قربانیان این سوءاستفاده و ارزهای دیجیتال به سرقت رفته ادامه دارد. در صورت نصب برنامه های بلوکه کننده تبلیغات، دامنه اصلی این شبکه پخش آگهی های دیجیتال بلوکه می شد، اما ارسال پیام های تبلیغاتی برای کاربران از طریق دامنه های جایگزین کماکان ادامه می یافت.

پیش از این اعلام شده بود که از برخی وب سایت های مشهور مانند Pirate Bay برای دسترسی به پول های دیجیتال و جمع آوری آنها استفاده می شود. تعدادی از دامنه های تحت کنترل این شبکه تبلیغاتی در میان 2000 سایت برتر الکسا قرار دارند.

.

منبع : farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر