;
coinex

آغاز پیش فروش گلکسی S9 و گلکسی S9+ در ایران

 

پیش فروش گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس به زودی در ایران آغاز می‌شود. پرچمدارن جدید سامسونگ زودتر از همیشه در بازار ایران خودنمایی خواهند کرد. 

تاریخ شروع پیش فروش گلکسی S9 و S9+

پرچمداران بزرگ سامسونگ به تازگی در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2018) رونمایی شدند و برای اولین بار و قبل از بسیاری از بازارهای بزرگ جهان، طرح پیش‌فروش آن در ایران آغاز می‌شود.

پیش فروش گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس از روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه همراه با هدایایی ویژه شروع خواهد شد. پیش فروش این مدل‌ها، همزمان در ۹ فروشگاه منتخب سامسونگ، ۳ فروشگاه آنلاین این برند و وبسایت دیجی‌کالا انجام می‌شود.

گوشی‌های گلکسی‌ S9 و  گلکسی S9+در ابعاد ۵.۸ اینچ و ۶.۲ اینچ و با نمایشگر بیکران (Infinity Display) طراحی شده‌اند. دوربین همان جایی است که سامسونگ بیشتر ویژگی‌های جذاب و جدید خود را در آن به نمایش گذاشته است.

دوربین اصلی با دیافراگم دوگانه متغیر، ساخت ایموجی‌های شخصی به کمک واقعیت افزوده (AR) و البته فیلمبرداری سوپر اسلوموشن ارائه شده و تجهیز اسپیکرهای استریوی قدرتمند برند AKG به فناوری Dolby Atmos، گوشه‌ای از قابلیت‌ها و امکانات کم‌نظیر گلکسی‌های S9 و  S9+است.


بیشتر بخوانید: هر‌آنچه از ایموجی واقعیت افزوده گلکسی اس ۹ می‌دانیم


هدایای ویژه‌ی طرح پیش فروش گلکسی اس 9 در ایران

هدایای ویژه‌ی طرح پیش فروش گلکسی اس 9 در ایران

خریداران و شرکت‌کنندگان در طرح پیش فروش گلکسی‌ S9 و گلکسی S9 پلاس، هدایای ویژه‌ای شامل شارژر بی‌سیم جدید و کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح، تا ۱۹ اسفند ماه فرصت دارند تا ضمن خرید جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، هدیه‌های ارزشمندی را نیز دریافت کنند.

از آنجا که دو پرچمدار جدید سامسونگ اولین محصولات این برند هستند که شامل طرح رجیستری خواهند شد. در نتیجه این طرح بهترین فرصت برای علاقه‌مندان به داشتن جدیدترین فناوری‌های دنیای موبایل است که این دو گوشی را پیش‌خرید کنند.


بیشتر بخوانید: برند سامسونگ مشمول رجیستری شد؛ گلکسی اس ۹‌ و اس ۹ پلاس


تمامی نمونه‌های این دو محصول که از این پس وارد بازار ایران می‌شود؛ صرفا توسط نمایندگان رسمی شرکت سامسونگ و طبق مقررات گمرکی خواهد بود و لذا هیچ امکانی برای واردات غیرقانونی آن و عرضه با قیمتی کمتر از قیمت‌های رسمی سامسونگ وجود نخواهد داشت. گوشی‌های گلکسی‌ S9 و S9+ نخستین گوشی‌های هوشمند در جهان به شمار می‌روند که دوربین آنها با دیافراگم دوگانه (F1.5/F2.4) طراحی و ساخته شده است.

این دوربین که عملکردی همانند چشم انسان دارد، می‌تواند بی‌نقص‌ترین عکس‌ها را در روشنایی روز و تاریکی شب ثبت کند. دوربین این گوشی‌ها از قابلیت فیلمبرداری فوق آهسته بهره می‌برد که کاربران را قادر می‌سازد تا ویدیوهایی با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنند. گلکسی‌ S9+ از دوربین دوگانه با دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید و تله‌فوتو بهره می‌برد. برای اطلاعات بیشتر درباره دوربین این گوشی، مطلب زیر را مطالعه کنید.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین گلکسی اس 9 از دیافراگم متغیر تا ایموجی واقعیت افزوده


کاربران پرچمداران 2018 سری گلکسی S سامسونگ می‌توانند به کمک قابلیت واقعیت افزوده (AR)، ایموجی‌های مخصوص به خود را داشته باشند. این ایموجی‌ها با تقلید حرکات و چهره کاربران ساخته شده و در قالب‌های استیکر و GIF ذخیره می‌شود تا کاربران بتوانند آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

بلندگوهای قدرتمند S9 و S9+ توسط برند AKG طراحی شده و با بهره‌مندی از فناوری Dolby Atmos صدایی فراگیرتر و متفاوت‌تر از آنچه تاکنون شنیده‌اید را به گوش شما می‌رسانند. نمایشگر پرچمداران جدید سامسونگ از نوع سوپر آمولد منحنی است که با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ و وضوح کواد اچ دی (1440 در 2960 پیکسل) طراحی شده است.

پیش فروش گلکسی‌ S9 و گلکسی اس 9 پلاس در ایران فرصت مناسبی است تا علاقه‌مندان بتوانند پرچمداران کهکشانی سامسونگ را همراه با هدایایی ارزشمند تحویل بگیرند.
شارژر بی‌سیم گلکسی S9 و گلکسی S9+

پیش فروش گلکسی‌ S9 در ایران فرصت مناسبی است تا علاقه‌مندان بتوانند پرچمداران کهکشانی سامسونگ را همراه با هدایایی ارزشمند تحویل بگیرند.

شما برای پیش خرید این محصولات می‌توانید علاوه بر فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ و وبسایت دیجی‌کالا، به مراکز ممتاز فروش سامسونگ شامل مایکروتل‌پلاس، پالادیوم، مگامال، مرکزی پایتخت، هروی، شمرون، ارتباطات پارس و برندشاپ بزرگ چارسو در تهران و یا فروشگاه مایکروتل‌پلاس در شهر کرج مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

 

کلیک یاب، ارائه دهنده تبلیغات Native و کلیکی، حامی تکراتو در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2018

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    به نظر من سامسونگ با وجود ثابت بودن کیفیتش نسبت به قبل فقط داره تلاش میکنه تا به زور خودش رو برسونه به شرکت های رقیب اما نمیتونه موفقیت ثابتش رو داشنه باشه با این قیمت های گزاف و گیفیت بسیار پایین
    با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ