;
coinex

توجه رئیس‌جمهور به استارتاپ ها ؛ برگزاری نشستی با فعالان این حوزه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توجه رئیس‌جمهور به استارتاپ ها خبر داد و اعلام کرد که قرار است نشستی مشترک با فعالان این حوزه برگزار گردد.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار مطلبی در صفحه توئیتر خود از توجه رئیس‌جمهور به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا خبر داد و تاکید کرد که ‏رئیس جمهور شب گذشته (9 اسفند) از شرکتهای موفق کسب و کار نوپای استان هرمزگان تقدیر کرده اند و امروز نیز در صحبتهای خود تاکید نموده اند که این نوع کسب و کارها و  همچنین گردشگری، بهترین ابزارهای کارآفرینی هستند.

توجه رئیس‌جمهور به استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

آذری جهرمی علاوه بر پرداختن به موضوع توجه رئیس‌جمهور به استارتاپ ها و کسب و کارها اعلام نمود که  قرار است نشستی با حضور رئیس جمهور و فعالان عرصه توسعه ‎اقتصاد دیجیتال برگزار گردد.

اصلی‌ترین عامل ایجاد رونق اقتصادی فعالیت کسب و کارهای نوپاست!

به نظر می‌رسد که اقتصاد دیجیتال از آن دست مباحث جدیدی است که ظاهرا دولت دوازدهم برای توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال حساب ویژه ای برروی این حوزه باز کرده است. در فضای اقتصاد دیجیتال اصلی‌ترین عامل ایجاد رونق اقتصادی فعالیت کسب و کارهای نوپاست که اخیرا سازمان فناوری اطلاعات نیز لوایح پنج گانه‌ای را برای ساماندهی و قانونمند کردن این کسب و کارها طراحی کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر