;
coinex

آغاز پیش فروش پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک از 13 اسفند 96

پیش فروش پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک از 13 اسفند آغاز می‌شود. این خودرو طرفدارانی بسیار دارد و اولین بار در طرح فروش عیدانه عرضه شد.

به گزارش تکراتو، پیش فروش پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک ، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار در طرح عیدانه عرضه می شود. این طرح از یکشنبه ۱۳ اسفند ماه آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

پیش فروش پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک

در پی استقبال مشتریان از مدل هاچ بک این خودرو و در راستای پاسخگویی به درخواست های متعدد برای مدل صندوقدار محصول مذکور، طرح پیش فروش پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک به اجرا گذاشته خواهد شد. در این طرح متقاضیان می توانند با پیش پرداخت مبلغ ۲۷ میلیون تومان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برمبنای این گزارش، بسیاری از افراد منتظر پیش فروش ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک بوده اند. این خودرو انتخابی جذاب برای خانواده‌هاست و خودرویی به روز به حساب می آید. این خودرو ترکیبی از فن آوری، طراحی مدرن و ایمنی بالا همراه با امکانات و تجهیزات پیشرفته است. پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 و گیربکس اتوماتیک (AL4)به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، مشتریان می توانند در زمان آغاز اجرای طرح، به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir  و یا نمایندگی های  مجاز سراسر کشور مراجعه کنند و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

.

منبع: donyayekhodro

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر