;
coinex

تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در برابر آیفون 10 [تماشا کنید]

نوبت به بزرگ‌ترین تست سرعت گوشی رسیده است. هیولای سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس چشم در چشم با غول اپل، یعنی آیفون 10 قرار می‌گیرد. به نظر شما کدام یک سریع‌تر است؟ چه کسی برنده این نبرد خواهد بود؟ با تکراتو همراه باشید و تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در برابر آیفون 10 را ببینید.

شاید رقابت میان سامسونگ و اپل را بتوان یکی از بزرگ‌ترین رقابت‌ها در تاریخ دنیای تکنولوژی دانست و خب هر بار که یکی از این دو شرکت بزرگ یک پرچم‌دار جدید را روانه بازار می‌کند، تماشای رقابت بهترین‌های این دو کمپانی بسیار جذاب است. در ادامه ویدئوی تست سرعت سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس در برابر آیفون 10 اپل را خواهید دید و البته قبل از آن به چند نکته در این ویدئو توجه داشته باشید.

هردوی این محصولات بسیار قدرتمند هستند و نتایج نهایی هردوی آن‌ها در باز کردن هر اپلیکیشن بسیار به هم نزدیک است، اما تشخیص این‌که کدامیک از آن‌ها سریع‌تر است با شماست. در بخش اول این رقابت شاهد جدال این محصولات برای باز کردن هر چه سریع‌تر برنامه‌ها و بازی‌های مختلف هستید.


بیشتر بخوانید: ویژگی‌های گلکسی اس 9 سامسونگ


برای اولین بار در تست‌های این چنینی در این جدال علاوه بر برنامه‌های متعدد، 5 بازی نیز روی هر دستگاه اجرا می‌شود تا توان واقعی این محصولات سنجیده شود. نکته جالب توجه در این بخش رشد محسوس توان اجرای بازی‌ها در گلکسی اس 9 پلاس نسبت به نسل قبلی این سری است.

اما در بخش دوم رقابت بر سر مدیریت حافظه‌ی رم در هر یک از این محصولات است. در این بخش عملکرد سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس کاملا چشمگیر بود و توانست تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی که در مرحله‌ی اول اجرا شده بودند را باز نگه دارد و بدون هیچ نقصی تمامی برنامه‌ها در مرحله دوم آماده‌ی اجرا بودند؛ اما در طرف مقابل آیفون 10 عملکرد عجیبی در این بخش داشت و برخی از برنامه‌ها بدون دلیل مشخص بسته شده بودند و مجدد در این مرحله بارگذاری شدند.


بیشتر بخوانید: بررسی آیفون X اپل


اکنون از شما دعوت می‌کنیم به تماشای این ویدئوی تست سرعت جذاب بنشینید و سپس نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ سریع‌تر است یا آیفون X اپل؟

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ب نظر من اینجوری نمیشه تست هرکدوم از گوشی ها را قیول کرد که کدام بهترند اول از همه باید با روت کردن گوشی سامسونگ رم انرا پایین اورد تا با ایفون یکی بشه و بعد از ان رزیولوشون انها در hd و fhd و uhd جدا جدا در نرم افزار ها و بازی ها و خود برنامه ها و سایت ها و بازی های انلاین بصورت جدا جدا تست بشوند…. مثلا در شفافیت نور سامسونگ پایین اورده شده بود در همین کلیپی که دیدیم و شفافیت نور در ایفون بالا بود در صورتیکه من هردو گوشی را در دست گرفته ام و شفافیت تصویر هردو عالی و تقریبا میشه گفت یکیست البته با چشم شاید با یک دیوایس حساس به نور جور دیگه ایی باشه.. در هر صورت هر دو گوشی عالی هستند و با هر دلاری 5000 تومان گوشی 5 تا 6 ملیون تومان بایدم خوب باشه

    پاسخ