;
coinex

دخالت سازمان ها تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور را به دنبال داشت!

نائب‌رئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران اعلام کرد که دخالت بعضی از سازمان ها تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور را به دنبال داشته است.

به گزارش تکراتو، موج اول توجه به استارتاپ ها در کشور مفید بوده است اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمان ها باعث شده تا تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور اتفاق افتد.

شهاب جوانمردی با بیان اینکه دخالت سازمان های مختلف باعث تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور شده است، اظهار کرد که راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا امروزه در کشور باب شده و کمتر کسب‌وکاری وجود دارد که سراغ حوزه استارتاپها نرفته باشد. وی در ادامه این موضوع را عاملی برای تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور دانست.

بررسی موانع و چالش های استارتاپ ها در تجاری‌سازی

جوانمردی به موانع و چالش های استارتاپ ها در تجاری‌سازی و گسترش خدمات شهر هوشمند اشاره کرد و افزود که پیش از ورود به حوزه استارتاپ ها، باید صورت مسئله را مشخص کرد و ابتدا استارتاپ ها را به‌خوبی شناخت. وی اعلام کرد که وقتی گفته می‌شود درصدد استفاده از استارتاپ ها هستیم، مشخص نیست که قرار است چالش های جدید برای این کسب‌وکارها ایجاد شود و یا مشکلات موجود حل خواهند شد.

نائب رئیس هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در تشریح مشکلات استارتاپ های کشور گفت که موج اول توجه به استارتاپ ها در کشور مفید بوده است، اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمان ها باعث تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور شده است.

وی همچنین بر رفع موانع فعالیت کسب ‌و کارهای نوپا در کشور تاکید کرد و اعلام نمود که در تلاش هستند تا شاخص کارآفرینی در کشور را بهبود بخشند و چالش ها و قوانین موجود در این حوزه را برطرف و تسهیل نمایند. در ادامه می توان به فکر طراحی شاخص ها بود.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر