;
coinex

میزان درآمد خانواده های ایرانی از تلگرام چقدر است؟

فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد میزان درآمد خانواده های ایرانی از تلگرام  سخن گفت و ادامه داد که پیام رسان های بومی باید تقویت شوند.

به گزارش تکراتو، ۱۸۰ هزار خانواده ایرانی از تلگرام درآمد مستقیم دارند. فرمانده بسیج وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که بسیجیان دانشگاهی باید برای تقویت پیام‌رسانهای بومی تلاش کنند. سعید مهدیون اعلام کرد که همانطور که بسیج در عرصه نبرد و در جبهه های جنگ خوش درخشیده است، اکنون زمان آن است که در عرصه های مورد نیاز دیگر نیز فعال و تاثیرگذار باشد.

وی بر لزوم حضور بسیج در فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد که بسیج باید حضوری هدفمند در شبکه های مجازی داشته باشد و سعی کنند تا کم کاری های گذشته در این مورد را جبران نمایند. به گفته وی کم کاری در این فضا راه را برای حضور دشمن باز می کند.

میزان درآمد خانواده های ایرانی از تلگرام

مهدیون در مورد میزان درآمد خانواده های ایرانی از تلگرام سخن گفت و به از بین رفتن مرزها در فضای مجازی اشاره کرد. به گفته وی بیش از ۱۸۰ هزار خانواده در ایران، از شبکه تلگرام درآمد مستقیم کسب می کنند و بیش از چند ده میلیارد تومان گردش مالی این موضوع است. وی تاکید کرد که اگر این پیام رسان به دلیلی نخواهد به ایرانیان سرویس دهد، تکلیف چه خواهد بود؟!

وی تاکید کرد که بسیجیان تحصیل کرده دانشگاهی باید در این زمینه تلاش لازم را داشته باشند و اضافه کرد که  رعایت سبک زندگی اسلامی و تقویت آن جزء اولویت های بسیج است و برای حفظ سلامت اداری نیز اقدامات بسیج باید تقویت شود.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر