;
coinex

فرش آبی سامسونگ ؛ آغاز فروش گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از 23 اسفند

23 اسفندماه روز فرش آبی سامسونگ است. فروش گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس از 23 اسفند در فروشگاه های مختلف آغاز خواهد شد.

20 اسفند ماه بود که سامسونگ در مراسمی از گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرد. قیمت گلکی اس ۹ در این پیش خرید ۳ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان اعلام شد و گلکسی اس ۹ پلاس نیز قیمتی معادل ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان خواهد شد.

سامسونگ اعلام کرده است که چون گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در طرح رجیستری موبایل قرار دارند، هیچ فروشگاهی نمی‌تواند قیمتی کمتر از میزان اعلام شده را بیان کند. لازم به ذکر است که برای خرید این گوشی ها تا سقف ۱۰ میلیون ریال نیز تخفیف در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: خوشامد گویی بازار ایران به گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس سامسونگ


محل فروش گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

تهران

  • مجتمع تجاری چارسو: خ جمهوری، نبش حافظ، بازار چارسو، طبقه همکف، واحد B2
  • فروشگاه مایکروتل پلاس: خ حافظ، بازار موبایل ایران، ط همکف، ش228
  • فروشگاه مگامال : شهرک اکباتان، فاز 2، مگا مال، طبقه F2

کرج

  • فروشگاه مایکروتل پلاس : میدان شهدا، بازار موبایل، طبقه همکف، پلاک 8

تبریز

  • فروشگاه لاله پارک : مجتمع تجارى لاله پارک

مشهد

  • خانه موبایل احمدآباد

اصفهان

  • سامسونگ مرکزی : ابتدای خیابان فردوسی-ساختمان فردوسی

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    یادش بخیر سامسونگ محصول جدیدش می امد از شروع نمایش بین المللی 2ماه طول می کشید در اردیبهشت سال بعد می امد بعد زمان به فرودین حالا 2 هفته پس از نمایش گاه احتمالا سال بعد با نمایشگاه وو در ارتباط با فروش هم نیامده 1 میلیون تخفیف می دهد چرا ایا گران عرضه کرده که حالا مشتریی شاد شود یا بازار کساد است وکشش ندارد کلا انتظار جهت هر کاری شیرین است بهمراه تمام شدن محصول قبلی و تخفیف هم خوب است در صورتیکه قبل از ورود محصول جدید باشد یا عوامل رایج ظاهرا فاتحه خرید موبایل از برند های بظاهر معتبر به پایان خود نزدیک شده است و عرضه مدلهای مختلف با تکنولوژی های مورد قبول و کیفیت مناسب با قیمت های کم در دنیا و ایران مخصوصا انهم با اینکه دلار 4700 تومان است شروع شده است و هرکسی با هر توانی راحت می تواند موبایل بخرد و حالت انحصاری خود را از دست داده است مثلا با با 200هزار تومان موبایل شیک با انروید 7 من خریده ام که تمام نیازهای روز مرا در حال انجام است این کار چه مزیتی دارد اگر خوشم نیامد چند ماه بعد با یک مدل بهتر می توان عوض کرد

    پاسخ