coinex
otetmarket
propification.com

افزایش تعداد کاربران پولی اپل موزیک تا 38 میلیون!

تعداد کاربران پولی اپل موزیک افزایش یافت. تعداد این کاربران که برای استریم آنلاین موسیقی‌های مورد نظر خود پول پرداخت می کنند، به 38 میلیون رسید!

به گزارش تکراتو، تعداد مشترکان و کاربرانی که برای موسیقی‌های مورد نظر خود به اپل موزیک پول پرداخت می‌کنند، به 38 میلیون کاربر رسیده است درحالی که آمار تعداد کاربران پولی اپل موزیک در ماه های گذشته ۳۶ میلیون کاربر بوده است.

بررسی تعداد کاربران پولی اپل موزیک و رقبای آن

بزرگترین رقبای اپل موزیک، اپلیکیشن‌های استریم آنلاین موسیقی مانند اسپاتیفای، آمازون موزیک و گوگل پلی موزیک هستند که آنها نیز میلیون‌ها کاربر دارند و سعی دارند تا روزانه با قرار دادن و به‌روزرسانی موسیقی و آهنگ‌های جدید، توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کنند.

بزرگترین رقیب اپل موزیک، اسپاتیفای است که در پایان سال ۲۰۱۷ میلادی اعلام کرد ۷۱ میلیون مشترک پریمیوم دارد که در نوع خود آمار بسیار بالا و شگفت انگیزی است. این شرکت قصد دارد تا سهام خود را در هفته‌های آینده در بازار بورس نیویورک به فروش و عرضه بگذارد. آمازون موزیک نیز میزبان ۱۶ میلیون مشترک پولی است و سرویس پاندورا مدیا نیز ۵.۴۸ میلیون کاربر دارد. گوگل پلی موزیک هیچ گونه آمار و ارقامی را در رابطه با تعداد کاربران استریم موسیقی آنلاین خود ارائه نداده است.

هزینه اشتراک ماهانه برای کاربران

هزینه اشتراک ماهانه برای کاربران اپلیکیشن‌های اپل، گوگل و اسپاتیفای ۹.۹۹ دلار است اما هزینه اشتراک ماهانه آمازون برای مشترکان پرایم، ۷.۹۹ دلار در نظر گرفته شده است. اپل موزیک همچنین ۸ میلیون مشترک رایگان دارد که بدون پرداخت پول، از سرویس آنلاین استریم موسیقی بهره می‌برند. تحلیلگران عقیده دارند که تعداد مشترکان و کاربران پولی اپل موزیک رو به رشد است.

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر