coinex
راهنمای خرید تکراتو

سرمایه گذاری در استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا افزایش یافت!

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از افزایش سرمایه گذاری در استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا خبر داد.

حرکت به سمت فناوری های جدید در این چند سال باعث شد سرمایه‌گذاری‌های سنتی در کشور کاهش‌یافته و حرکت به سمت فناوری‌های نوین و استارتاپ ها افزایش یابد. دکترعلیرضا دلیری در نشست هم‌اندیشی با شرکت‌های منتخب هلدینگ و سرمایه‌گذاری کشور، در مورد افزایش سرمایه گذاری در استارتاپ ها سخن گفت و اعلام نمود که سرمایه‌گذاری‌های نوین در حال توسعه هستند.


بیشتر بخوانید: برای سرمایه گذاری در استارتاپ ها به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟


افزایش سرمایه گذاری در استارتاپ ها

به گفته دلیری سامان‌دهی و نظام‌مند شدن فعالیت در بخش سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر از شکل‌گیری صندوق‌های جسورانه در کشور به وجود آمده است و با اقدامات خوبی که در این بخش صورت گرفته، سرمایه گذاری در استارتاپ ها افزایش یافته و به سمت فناوری‌های نوین در حرکت است.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه

دلیری در مورد صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه اعلام نمود که این حوزه در یکی دو سال اخیر سامان‌یافته و فرا بورس در ورود C V ها به بازار سرمایه پیش‌قدم بوده است. معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام نمود که فرا بورس ایران همواره نگاه مثبتی به حوزه فناوری‌های نوین داشته است و تاکید کرد که با فعالیت‌هایی که اکنون در این زمینه صورت می‌گیرد بازار سرمایه از فضای سنتی به‌طور کامل خارج می‌شود و به سمت کسب‌وکارهای نوین حرکت می کند.

به گفته وی تاکنون چیزی حدود چهارصد میلیارد تومان سرمایه در صندوق‌های جسورانه شکل‌گرفته است و با توجه به سرمایه موجود، اقدامات خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری در کشور صورت گرفته است و صندوق‌های بزرگی نیز در این مسیر در حال ورود هستند. وی در پایان اعلام نمود که اقدامات صورت گرفته در بخش فین تک در این چند سال مثبت بوده و با رشد خوبی همراه بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به شرط انکه بتوانند اعتماد مردم را جلب کنند

    پاسخ