;
coinex

بررسی لیستی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری در یک سال گذشته

برابر با رسم هر سال نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی(CES)  جهت معرفی جدیدترین محصولات دنیای فناوری در لاس‌وگاس برگزار شد.

عمده کار این نمایشگاه عرضه نوآوری‌ها در زمینه تکنولوژی است. این نمایشگاه هر سال اوایل ژانویه کار خود را آغاز می کند، بازید برای عموم ندارد و فقط با مجوز می‌توان وارد آن شد. این نمایشگاه بین‌المللی برای افرادی است که می‌خواهند در صنعت فناوری به پیشرفت و شکوفایی دست پیدا کنند و خود را از این طریق به دنیا و مشتاقان فناوری معرفی کنند.

این نمایشگاه امسال پذیرای 317 شرکت فناوری از سراسر جهان بود و جدیدترین محصولات دنیای فناوری را از جدیدترین گوشی‌های هوشمند گرفته تا گجت‌های مختلف، تکنولوژی‌های پوشیدنی مبتنی بر اینترنت اشیا، تلویزیون‌ها و غیره با آخرین تکنولوژی روز دنیا معرفی کرد.

لیستی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری

در ادامه به بررسی جدیدترین محصولات دنیای فناوری که امسال در این نمایشگاه عرضه شدند خواهیم پرداخت. با تکراتو همراه باشید.

دیوار سامسونگ

جدیدترین محصولات دنیای فناوری سامسونگ

امسال سامسونگ از تلویزیون 146 اینچی خود موسوم به دیوار (Wall) رونمایی کرد. این تلویزیون ماژولار 146 اینچی، بدون قاب است و می توان چندین نمونه از این تلویزیون را به هم وصل نمود. این تلویزیون یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری در سال جاری بود.

تلویزیونی با قابلیت تا شدن

جدیدترین محصولات دنیای فناوری ال جی

یکی دیگر از جدیدترین محصولات دنیای فناوری توسط شرکت ال جی ارائه شد. این شرکت از اولین نمایشگر 65 اینچی OLED خود که قابلیت تا شدن دارد، رونمایی کرد. این تلویزیون را می‌توان لوله کرد و در جعبه قرار داد.

هدست واقعیت مجازی   HTC Vive Pro

جدیدترین محصولات دنیای فناوری اچ تی سی

شرکت اچ.تی.سی در این نمایشگاه از جدیدترین هدست VR خود رونمایی کرد. این هدست که یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است، تصاویری با وضوح، کیفیت و گرافیک بالا ارائه می کند و هدفون‌های یکپارچه دارد.

نمایشگر هوشمند ال‌جی

جدیدترین محصولات دنیای فناوری شرکت ال جی

نمایشگر هوشمند ال‌.جی که موسوم به Smart Display است، اولین دستیار هوشمندی است که در کمک به انسان تنها به صوت اکتفا نمی‌کند، بلکه به صورت تصویری نیز ارتباط برقرار می‌کند.

تجربه واقعیت افزوده بدون هدست

جدیدترین محصولات دنیای فناوری با واقعیت افزوده

تصور اینکه در مکان‌های عمومی نظیر موزه‌ها بتوان موجودات و اشیاء را به صورت زنده و در حال حرکت دید، هیجان انگیز است، اما در این مکان‌ها به دلیل ازدحام جمعیت نمی‌توان از هدست استفاده کرد. پس بهتر است از دستگاه DeepFrame One استفاده کرد که تجربه واقعیت افزوده را بدون هدست، فراهم می کند.

خودرویی با توانایی خواندن فکر راننده

جدیدترین محصولات دنیای فناوری خودرو

خودروی مغز به خودرو که یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است، توسط شرکت خودروسازی نیسان در حال توسعه است. این خودرو قصد راننده برای راندن خودرو و گاز دادن را پیش‌بینی می کند.

داشتن خانه ی هوشمند تا سال 2020

جدیدترین محصولات دنیای فناوری در خانه

اپلیکیشین  SmartThings  رویای داشتن خانه هوشمند را به واقعیت تبدیل می کند.

لباس هوشمند برای بیماران مبتلا به زوال عقل

جدیدترین محصولات دنیای فناوری برای بیماران

شرکت زنوما (Xenoma) برای افراد مبتلا به دمانس لباس هوشمندی طراحی کرده که می‌تواند علائم حرکتی و استرس را بدون نیاز به حسگرهای بزرگ و حجیم تشخیص دهد. این محصول یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری در سالی که گذشت محسوب می شود.

تماشای همزمان چند فیلم در یک نمایشگر

جدیدترین محصولات دنیای فناوری در نمایشگرها

میراویز نوع بسیار خاصی از نمایشگر پروژکتوری را تولید کرده که امکان تماشای ویدئوهای گوناگون را به طور همزمان فراهم می‌سازد.

پرواز اولین تاکسی پرنده

جدیدترین محصولات دنیای فناوری - تاکسی پرنده

ولوکوپتر (Volocopter) نام اولین تاکسی پرنده دنیا با 18 ملخ است که ساخت اینتل است و روی صحنه نمایشگاه CES به پرواز درآمد. ولوکوپتر یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است.

کوچکترین حافظه 1 ترابایتی دنیا

جدیدترین محصولات دنیای فناوری جهان

شرکت سن‌دیسک از نمونه اولیه کوچکترین حافظه یک ترابایتی دنیا با قابلیت سازگاری با پورت USB-C رونمایی کرد. این حافظه کوچک با حجم بالا از جدیدترین محصولات دنیای فناوری به شمار می رود.

گوشی هوشمندی که ویدیو پروژکتور دارد

جدیدترین محصولات دنیای فناوری در جهان

شرکت WMS در جریان نمایشگاه فناوری CES ۲۰۱۸ از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که مجهز به ویدیو پروژکتور داخلی است. با استفاده از آن می توان ویدیو و تصاویر را پخش نمود.

شمارش کالری غذا با دستیار هوشمند

جدیدترین محصولات دنیای فناوری در دنیا

شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 از افزودن ویژگی جدید به دستیار هوشمند دستگاه‌های خود موسوم به بیکسبی خبر داد که غذاها را می‌شناسد و کالری موجود در آنها را حساب می‌کند.

باتری قلمی که خالی نمی‌شود!

جدیدترین محصولات دنیای فناوری دنیا

این باتری، یک باتری بی‌سیم است که نیازی به تعویض ندارد و از دور ریختن سالانه باتری‌ها جلوگیری می‌کند.

نمایش خاطرات با گوی کریستالی هوشمند

جدیدترین محصولات دنیای فناوری - گوی کریستالی

گوی کریستالی مینیاتوری خیره کننده‌ای عرضه شده است، که می‌تواند ویدئوهایی را در صفحه نمایش با امکان چرخش 360 درجه در کف دست نمایش دهد. برای فعال کردن دنیای مینیاتوری در داخل این گوی، فقط لازم است آن را تکان داد.  این گوی برفی به صورت یک قاب عکس دیجیتال نیز عمل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌های مورد نظر خود را در آن آپلود کنند و در نهایت کاربر می‌تواند خاطراتش را با دیگران هم به اشتراک بگذارد. این گوی توانست برای همه جالب باشد و در لیست جدیدترین محصولات دنیای فناوری قرار گیرد.

هدفون مترجم همزمان 37 زبانه

لیست جدیدترین محصولات دنیای فناوری

یک هدفون مترجم بی‌سیم فوق‌العاده، در نمایشگاه CES معرفی شد که قابلیت ترجمه همزمان را به 37 زبان زنده دنیا دارد. برای کار با این هدفون‌ها نیاز به انجام هیچ کاری جز گوش کردن به سخنان و ترجمه هدفون نیست.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام.
    ممنون بابت مطالب خوبتون.
    شرکت ما در زمینه اعزام دانشجو به خارج از کشور فعالیت می‌کنه.
    خوش حال میشیم اگه به سایت ما سر بزنید.
    seslaws.com

    پاسخ