;
coinex

در صورت مشاهده تخلف های اینترنتی شکایت کنید!

ارائه اینترنت ثابت با تعرفه‌های قبلی ممنوع است ولی با وجود نظارت رگولاتوری، به نظر می رسد تخلف های اینترنتی در این زمینه اتفاق افتاده باشد.

به گزارش تکراتو، رگولاتوری بر روی پرتال‌ها و سامانه‌های امور مشترکین نظارت دارد، اما چون تعداد مشترکین بالاست، امکان تخلف دور از چشم رگولاتوری هم وجود دارد. پس در این حالت بهتر است مشترکین خود مراقب باشند و در صورت مشاهده تخلف های اینترنتی اطلاع رسانی کنند.


بیشتر بخوانید: رشد جهشی کاربران اینترنت و افزایش مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی


اطلاع از تعرفه های جدید اینترنت ضروری است!

تعدادی از کاربران که از اینترنت زیاد استفاده می کنند، از تغییر تعرفه‌ها و قیمت‌ها خبر دارند اما برخی دیگر از کابران به دلایل مختلف، اطلاع دقیقی از این اخبار ندارند و لازم است برای این دسته اطلاع رسانی در نظر گرفته شود.

در مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات، برای تعرفه‌های جدید اینترنت، اپراتورهای ارتباطی از فروش بسته‌های قدیمی منع شده و تمامی آن‌ها موظف شدند با به پایان رسیدن قرارداد کاربران، سرویس جدید را به آنها ارائه دهند. اما بعضی از اپراتورها از بی اطلاعی کاربران سوءاستفاده کردند و به تخلف های اینترنتی پرداختند.


بیشتر بخوانید: روش‌های مناسب برای محافظت از کودکان در برابر آسیب های اینترنتی


نظارت رگولاتوری بر تخلف های اینترنتی

حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی به حجم بالای مشترکان اینترنت ثابت اشاره کرد و اعلام نمود که در چنین شرایطی ممکن است تخلف های اینترنتی اتفاق افتد. به گفته وی مشترکین خود باید مراقب باشند و تخلف های اینترنتی را گزارش کنند.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نظارت دوره‌ای هم روی پرتال‌ها و هم روی سامانه‌های امور مشترکین دارد، اما با وجود ۱۰ میلیون مشترک ADSL که در ۱۸ شرکت از جمله مخابرات ایران و ۱۷ شرکت FCP توزیع شده‌اند، نظارت سخت خواهد شد. وی در پایان تاکید کرد که در صورتی که مشترکان با تخلف های اینترنتی مواجه شدند، به سامانه شکایت مراجعه کرده و این موارد را اطلاع دهند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر