;
coinex

مشکل حفره‌های امنیتی پردازنده‌های AMD حل شد؛ ارائه‌ وصله‌های امنیتی

مشکل حفره‌های امنیتی پردازنده‌های AMD حل شد. این شرکت پس از اینکه مشکل امنیتی به وجود آمده را تایید کرد، با ارائه وصله های امنیتی آن را حل نمود.

به گزارش تکراتو، بعد از اینکه موسسه تحقیقاتی CTS-Labs در مورد حفره‌های امنیتی پردازنده‌های AMD اطلاع رسانی کرد، این شرکت مشکل موجود را تایید نمود و اعلام کرد که به زودی وصله‌هایی امنیتی منتشر خواهد کرد که مشکلات موجود در این پردازنده ها را حل خواهد نمود.


بیشتر بخوانید: Bristlecone قوی ترین پردازنده کوانتومی جهان است!


راه کاری برای حل مشکل حفره‌های امنیتی پردازنده‌های AMD

این شرکت اعلام کرد که در هفته های آینده با ارائه وصله های امنیتی، مشکل حفره‌های امنیتی پردازنده‌های AMD را حل خواهد نمود. مارک پیپرمستر، رئیس بخش فنی AMD در سایت این شرکت نوشت که آسیب‌پذیری‌های پردازنده‌های این شرکت، متشکل از چهار دسته کلی از حملات سایبری است که شامل مسترکی، رایزن‌فال، فال‌اوت و کیمرا هستند. وی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد که دسترسی ادمین برای نفوذ هکرها ضروری است.

پس براساس گفته های وی می توان به این نتیجه رسید که در بسیاری از موارد احتمال این حملات سایبری به صفر درصد می‌رسد. اما با این وجود این شرکت باز هم به طرفداران و مصرف‌کنندگان خود نوید داده است که به زودی، در هفته‌های آینده، با انتشار وصله های امنیتی ، مسئله‌ی حفره‌های امنیتی پردازنده‌های AMD را از بین خواهد برد.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر