;
coinex

پست بانک در تلاش برای حمایت از کالای ایرانی و افزایش اشتغال زایی

مدیرعامل پست بانک ایران اعلام نمود که حمایت از کالای ایرانی امری مهم است زیرا باعث افزایش اشتغال زایی و کاهش بیکاری در کشور خواهد شد.

به گزارش تکراتو، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران اعلام کرده است که قطعا با تزریق کالای ایرانی به بازار مصرف کشور و رونق صادرات آن، اشتغال‌زایی افزایش خواهد یافت و بیکاری نیز کاهش می یابد.

به گفته وی پست بانک که یک بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بانک عامل توسعه روستایی کشور است در تلاش است تا در سال جدید بتواند برنامه های خود را در راستای شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، پیش ببرد.


بیشتر بخوانید: حمایت از کالای ایرانی در دستور کار وزیر ارتباطات قرار گرفت!


ظرفیت پست بانک برای حمایت از کالای ایرانی

فرحی اضافه کرد که عمده وظیفه پست بانک درقبال حمایت از کالای ایرانی، تامین مالی و سرمایه در گردش بخش‌های تولیدی حوزه IT، ICT و دانش بنیان‌ها و مشاغل خرد و متوسط روستایی است. وی تاکید نمود که پست بانک کشور با مشارکت صندوق توسعه ملی می تواند به خوبی روی این امر مهم یعنی حمایت از کالای ایرانی متمرکز شود.

وی در ادامه اعلام کرد که خوشبختانه پست بانک ایران ظرفیت‌های لازم را با توجه به گستردگی در سطح کشور و حمایت از کالای ایرانی دارد و طی سال‌های گذشته نشان داده که می تواند به رونق کسب و کارها کمک نماید.


بیشتر بخوانید: بررسی درصد مصرف کالای چینی توسط خانواده های ایرانی


رونق اقتصادی با حمایت از کالاهای ایرانی

فرحی حمایت از کالای ایرانی را عامل مهمی برای رونق صنایع و اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد که قطعا با تزریق کالای ایرانی به بازار مصرف کشور و همچنین افزایش صادرات آن، اشتغال‌زایی افزایش یافته و بیکاری کاهش پیدا خواهد کرد.

.

منبع: ilnanews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر