;
coinex

محصولات جدید اپل ؛ در آینده منتظر چه محصولاتی از این شرکت باشیم؟

محصولات جدید اپل در هفته آینده رونمایی خواهند شد. اپل قصد دارد تا آیپدهای ارزان‌ قیمت و یک نرم‌افزار آموزشی جدید را به کاربران عرضه کند.

به گزارش تکراتو، محصولات جدید اپل در بزرگترین رونمایی این شرکت در سال جدید میلادی عرضه خواهند شد. اپل بر بخش آموزشی تمرکز کرده و در رویداد خود که روز پنجشنبه و در یک دبیرستان فنی در شیکاگو برگزار خواهد شد، برای نخستین بار از سال ۲۰۱۲، محصولاتی معرفی خواهد کرد که بخش آموزش را هدف قرار داده است.

به نظر می رسد که هدف اپل از ارائه این محصولات جدید جلب توجه معلمان و دانش‌آموزان باشد و اینکه بتواند آن‌ها را از محصولات شرکت‌های گوگل و مایکروسافت دور نگه دارد. لازم به ذکر است که برگزار شدن این رویداد خارج از ایالت کالیفرنیا، بر اهمیت این رونمایی خواهد افزود.


بیشتر بخوانید: اپل در تلاش برای ارائه ایموجی ویژه معلولین است!


رونمایی از محصولات جدید اپل

اپل آیپدهایی ارزان برای بازار آموزشی تهیه کرده است که قرار است در این رویداد آنها را رونمایی کند. منابع آگاه همچنین اعلام کردند این شرکت قرار است در این رویداد، نرم‌افزاری را که برای کلاس درس طراحی کرده است را نیز به نمایش عموم بگذارد. مقامات این شرکت فعلا در مورد محصولات جدید اپل اظهارنظر نکرده اند.

همچنین اپل قصد دارد لپتاپ مک‌بوک جدید و ارزان‌تری را نیز به بازار عرضه کند که در نهایت جایگزین لپتاپ محبوب مک‌بوک ایر این شرکت خواهد شد. این لپتاپ جدید کمتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت‌ خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر