;
coinex

در آیپد جدید اپل ظرفیت iCloud برای دانش آموزان افزایش یافت!

ظرفیت iCloud برای دانش آموزان افزایش یافت. در آیپد جدیدی که اپل معرفی کرده است، فضای ذخیره سازی iCloud  از 5 گیگابایت به 200 گیگابایت رسیده است.

به گزارش تکراتو، امروزه بحث پردازش و ذخیره سازی آنلاین یک موضوع بسیار مهم است به گونه ای که از یک حالت تخصصی خارج شده و باعث شده تا شرکت های بسیاری به این سمت حرکت کنند. اپل با معرفی آیپد جدید خود گام بزرگی در این راستا برداشته است.

آیپد جدید اپل  که به تازگی در یک رویداد آموزشی در شیکاگوی آمریکا معرفی شده است تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد اما ظرفیت iCloud برای دانش آموزان افزایش یافته است. به گونه ای که فضای ذخیره سازی iCloud افزایش چشمگیر 40 برابری داشته و از 5 گیگابایت به 200 گیگابایت رسیده است.


بیشتر بخوانید: محصولات جدید اپل ؛ در آینده منتظر چه محصولاتی از این شرکت باشیم؟


افزایش ظرفیت iCloud برای دانش آموزان در آیپد جدید

 ظرفیت iCloud برای دانش آموزان

در تبلت جدید اپل به جای فناوری Face ID سنسور اثر انگشت Touch ID استفاده شده است. این تبلت جدید از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند و به گفته شرکت سازنده ابزاری مناسب برای دانش‌آموزان است. به نظر می رسد که کمپانی کوپرتینویی نیز سعی دارد تا با معرفی ابزارهای Classwork و ClassKit برای دانش آموزان و طراحی اپلیکیشن‌های آموزشی پیشرفته‌، مدارس را بیشتر به سمت اکوسیستم خود جذب کند.

در پایان باید گفت که یکی دیگر از اهداف اپل از افزایش حافظه ذخیره سازی، رقابت آن با کلاود بوک ایسر یا کروم بوک های گوگل است زیرا یک ترابایت حافظه ابری را در اختیار کاربران قرار داده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر