;
coinex

بررسی مشکلات ارتباطی در تعطیلات نوروز؛ آیا اختلال ارتباطی وجود دارد؟

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد بررسی مشکلات ارتباطی در نوروز 97 اعلام کرد که مسافران در تعطیلات نوروز اختلال ارتباطی نداشته اند.

به گزارش تکراتو، محمدرضا فرنقی زاد رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بررسی مشکلات ارتباطی مردم در سراسر کشور در ایام‌ نوروز پرداخته است. به گفته وی امسال با توجه به توسعه زیرساخت ها، مردم در تعطیلات نوروز توانستند از ارتباطات با کیفیت در سفرهای خود بهره مند شوند.


بیشتر بخوانید: ارائه اینترنت ۱۰ گیابیتی در کره جنوبی؛ تلاش برای توسعه اینترنت


بررسی مشکلات ارتباطی در تعطیلات نوروز

فرنقی زاد ادامه داد که با دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش های صورت گرفته در ماه های پایانی سال گذشته، تمام شهرهای کشور و همچنین بیش از ۵۳ هزار کیلومتر از جاده ها تحت پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار گرفته اند تا مشکلات ارتباطی در تعطیلات برای مردم وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: پوشش ۵۳ هزار کیلومتر از جاده های کشور با رومینگ ملی نسل چهارم


به گفته وی پوشش اینترنت در جاده ها و همچنین برقراری رومینگ ملی در بیش از ۲۷ هزار روستا باعث شد تا مسافران و مردم بتوانند به راحتی از ارتباطات با کیفیت بهره ببرند و شاهد اختلال یا کاستی در این حوزه نباشند. وی در پایان از مردم خواست تا از طریق سامانه ۱۹۵ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کنند.

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر