coinex
راهنمای خرید تکراتو

استفاده از قانون جدید فیسبوک برای افزایش امنیت اطلاعات کاربران!

با استفاده از قانون جدید فیسبوک ، داده های شخص ثالث دیگر نقشی در تبلیغات هدفمند ندارند. فیسبوک برای افزایش امنیت اطلاعات کاربران در فکر قانونی جدید است.

فیسبوک در تلاش است تا بتواند رسوایی اخیر را جبران کند. این شبکه اجتماعی برای اثبات اینکه عذرخواهی آن ها فقط کلامی نبوده است، قصد دارد قانونی جدید را وضع کند. علت استفاده از قانون جدید فیسبوک این است که رسوایی کمبریج آنالیتیکا (Cambridge Analytica) دوباره تکرار نشود.


بیشتر بخوانید:  رسوایی اطلاعاتی فیس بوک منجر به تشکیل پرونده های قضایی علیه آن شد!


قانون جدید فیسبوک برای افزایش امنیت اطلاعات کاربران

براساس قانون جدید فیسبوک ، این کمپانی تصمیم دارد تا برنامه Partner Categories را ببندد، یعنی بخشی که قسمتی از اطلاعات آفلاین کاربران همانند وفادار بودن به محصول یا برند خاصی را جمع آوری می کرد و شرکت های تبلیغاتی می توانستند از آن ها برای آگهی های هدفمند تر خود استفاده کنند.

پیش از استفاده از قانون جدید فیسبوک ، این شبکه اجتماعی به تبلیغ کنندگان اجازه می داد تا از چند منبع مختلف اطلاعات استفاده کنند:

  • داده های به دست آمده توسط خود فیسبوک از فعالیت کاربران و پروفایل های آن ها
  • داده های به دست آمده توسط خود تبلیغ کنندگان
  • داده های به دست آمده توسط شرکت های شخص ثالث، این شرکت ها اطلاعات آفلاین کاربران را می گیرند و فیسبوک از آن ها برای تکمیل داده های خودش استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: جاسوسی فیس بوک از طریق سیستم عامل اندروید ؛ دسترسی به پیام ها و تماس ها


سرویس Partner Categories در واقع همین گزینه سوم است که فیسبوک آن را از سال 2013 تاسیس کرد. هدف از ایجاد این بخش نمایش تبلیغات هدفمند تر برای کاربران فیس بوک است. البته این ویژگی برای استارتاپ های کوچکی که اطلاعات کاربران (منبع دوم) را نداشتند نیز مفید بود که البته اکنون براساس قانون جدید فیسبوک این ویژگی بسته خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: recode

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر