;
coinex

استفاده از نسخه جدید IOS در آیپد 9.7 اینچی اپل

نسخه جدید آی او اس منتشر شده است. از این نسخه جدید در آیپد 9.7 اینچی اپل استفاده خواهد شد. این نسخه جدید بسیاری از مشکلات قبلی را رفع کرده است.

هفته های گذشته شایعاتی در مورد انتشار نسخه نهایی iOS 11.3  در تاریخ ۲۷ مارس، یعنی روز برگزاری رویداد آموزشی اپل مطرح بود. اشاره داشتند. اما این اتفاق طی کنفرانس اپل نیفتاد و این آپدیت جدید یک روز بعد برای آیپد 9.7 اینچی اپل منتشر شد. قرار است سفارشات آیپد 9.7 اینچی اپل تا پایان هفته به مشتریان تحویل داده شود. بنابراین خرداران این آیپد را با جدیدترین نسخه آی او اس دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: در آیپد جدید اپل ظرفیت iCloud برای دانش آموزان افزایش یافت!


ویژگی های نسخه جدید آی او اس نسبت به نسخه پیشین

نسخه جدید منتشر شده از آی او اس، بسیاری از مشکلات حساس و جنجال برانگیز را مرتفع خواهد کرد که از جمله می توان به می توان به نقص خواندن نوتیفیکیشن پیام های خصوصی با صدای بلند توسط سیری اشاره کرد. همچنین تنظیمات باتری نیز در این نسخه تغییر کرده است و اطلاعات تفکیک شده و بهتری در مورد مصرف باتری ارائه می دهد.


بیشتر بخوانید :Schoolwork اپل رابطی دیجیتالی برای معلمان و دانش آموزان


انتشار آی او اس جدید برای آیپد 9.7 اینچی اپل

این شرکت هنوز در مورد دلیل اولویت قائل شدن برای آیپد 9.7 اینچی را جهت دریافت این به‌روزرسانی مشخص نکرده است. کاربرانی که خواستار تجربه آی او اس ۱۱.۳ هستند ولی آیپد ندارند می توانید همین حالا نسخه بتای عمومی آن را از وبسایت اپل دریافت نمایند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر