;
coinex

حذف بریدگی نمایشگر هواوی P20 به صورت نرم افزاری

هواوی P20 و P20 پرو نیز مانند موبایل‌هایی که در ماه‌های اخیر معرفی شده‌اند، دارای بریدگی در نمایشگر خود هستند، اما آیا حذف بریدگی نمایشگر هواوی P20  امکان پذیر است؟

به گزارش تکراتو، استفاده از بریدگی نمایشگر باعث می شود که سازنده بتواند بیشترین فضای ممکن را به صفحه نمایش اختصاص دهد. اما اگر کاربری از دیدن این قسمت سیاه‌رنگ در بالای نمایشگر لبه تا لبه‌ی دستگاه رضایت نداشته باشد می تواند آن را به صورت نرم‌افزاری حذف کند.


بیشتر بخوانید: معرفی هواوی پی ۲۰ (Huawei P20)؛ پرچمدار ۲۰۱۸ چینی


راهکاری برای حذف بریدگی نمایشگر هواوی P20

این شرکت برای حذف بریدگی نمایشگر هواوی  P20راهی اعلام کرده است. در منوی تنظیمات دستگاه، قسمتی به نام Notch  وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن، مشخص نمود که ظاهر قسمت بالای نمایشگر به چه شکلی باشد؛ با بریدگی همراه شود و یا یک نوار مشکی در دو سوی آن قرار گیرد و یا یک نوار یک دست سیاه‌رنگ در بالای نمایشگر خودنمایی کند.

اولین موبایلی که به همراه بریدگی نمایشگر وارد بازار شد، اسنشال فون، ساخته‌ی اندی رابین بود؛ شخصی که عنوان پدر اندروید را دارد. حالا هواوی هم در همین مسیر قرار گرفته اما با یک تکنیک نرم‌افزاری که به نظر می‌رسد خوب هم کار کند، این انتخاب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که آن را در جای خود باقی بگذارد و یا در صورت عدم تمایل، آن را مخفی کند.

حذف بریدگی نمایشگر هواوی P20

هواوی p20 همراه با بریدگی

حذف بریدگی نمایشگر هواوی P20 به صورت نرم افزاری

هواوی p20 بدون بریدگی نمایشگر

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر