;
coinex

رسوایی فیسبوک ادامه دارد؛ ذخیره ویدئوهای منتشر نشده کاربران!

هر روز اطلاعات تازه ای در مورد کارهایی که فیس بوک در رابطه با حریم خصوصی کاربران خود انجام داده است منتشر می شود. رسوایی فیسبوک همچنان ادامه دارد!

فیسبوک سال 2018 را به خوبی آغاز نکرده است زیرا سال جاری برای فیسبوک پر از رسوایی بود. اوضاع این شبکه اجتماعی هر روز بدتر می شود و خبرهای بیشتری در مورد رسوایی فیسبوک منتشر می شود. چندی پیش اعلام شد که این شبکه اجتماعی اطلاعات کامل تماس ها و پیامک های موبایل های اندرویدی را ذخیره می کرده است، اکنون مشخص شده است که این شبکه ویدیوهایی که کاربران ثبت کرده اند، اما منتشر نکرده اند را نیز ذخیره می کند.


بیشتر بخوانید: جاسوسی فیس بوک از طریق سیستم عامل اندروید ؛ دسترسی به پیام ها و تماس ها


اطلاعاتی جدید از رسوایی فیسبوک

کاربران این شبکه اجتماعی اعلام کردند که ویدیوهای قدیمی آنها، حتی آنهایی که با کسی به اشتراک نگذاشته اند، توسط فیسبوک نگهداری می شود. این موضوع در مورد ویدیوهایی که از سال ۲۰۰۸ تا به امروز به ثبت رسیده اند صدق می کند. یکی از مقامات فیسبوک از وجود چنین مسئله ای اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که شرکت در حال بررسی دلیل بروز چنین اتفاقی است.


بیشتر بخوانید:  رسوایی اطلاعاتی فیس بوک منجر به تشکیل پرونده های قضایی علیه آن شد!


فیسبوک باز هم حقوق کاربران خود را نقض کرد!

ویدیوهای مورد بحث به دلیل خاصی از سوی کاربران ارسال نشده اند. یعنی کاربران تمایل نداشته اند که فرد دیگری آنها را ببیند، بنابراین ذخیره چنین داده هایی در سرورهای فیسبوک، آن هم بدون اطلاع کاربران خود نمود دیگری از نقض حقوق کاربران است. میزان گستردگی این نقص هنوز مشخص نیست و فیسبوک فعلاً به سوال در این مورد پاسخ نداده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر