;
coinex

علت ناکامی ویندوز فون چیست؟ آیا تولیدکنندگان و اپراتورها مقصرند؟

مدیر پیشین مایکروسافت، تولیدکنندگان و اپراتورها را علت ناکامی ویندوز فون می داند. اما کاربران علت این ناکامی را چیز دیگری اعلام کردند.

به گزارش تکراتو، بسیاری از کاربران پیشین ویندوز فون اعتقاد دارند عدم پشتیبانی مناسب از اپلیکیشن ها علت ناکامی ویندوز فون در برابر iOS و اندروید بوده است. اما برندن واتسون، با این موضوع مخالفت کرده و دلایل متفاوتی برای شکست ویندوز فون ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید: همکاری مایکروسافت و شیائومی در حوزه هوش مصنوعی و سخت افزار


بررسی علت ناکامی ویندوز فون

واتسون از سال 2010 الی 2012، مدیریت ارشد واحد ویندوز فون را برعهده داشت و بیشتر از هرکس دیگری با این موضوع آشنا است. یکی از فعالیت هایی که واتسون به خاطر آن شهرت پیدا کرد، برطرف سازی مشکلات مربوط به پشتیبانی از اپلیکیشن ها بود و وی در عرضه چند اپلیکیشن مهم، مانند انگری بردز، روی ویندوز فون تاثیرگذار بود. در مجموع زمانی که واتسون در مایکروسافت مشغول به کار بود، موفق شد 60 هزار اپلیکیشن را به استور ویندوز فون وارد کند.


بیشتر بخوانید: بررسی کامل کنسول بازی ایکس باکس وان اس مایکروسافت : باکیفیت بازی کنیم!


پاسخ واتسون به دلایل ناکامی ویندوز فون

واتسون در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که مدعی شد عدم پشتیبانی از اپلیکیشن ها عامل ناکامی ویندوز فون بوده است، اعلام کرد اگر می خواهی ادعا کنی که ویندوز فون نتوانست توجه توسعه دهندگان را جلب کند، داری با شخص اشتباه صحبت می کنی. نمی توانی بیشتر از این در اشتباه باشی.

علت ناکامی ویندوز فون چیست؟

مدیر پیشین مایکروسافت تقصیر را به گردن اپراتورهای مخابراتی و تولیدکنندگان موبایل انداخت. وی بیان نمود که دیوایس های آنها انتخاب دوم مردم بودند و اپراتورها از آنها پشتیبانی نمی کردند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر