;
coinex

آغاز قدرت نمایی سامسونگ با فروش ۱.۵ میلیون تلویزیون QLED

سامسونگ تصمیم به افزایش سهام خود در بازار تلویزیون‌ رده‌بالا دارد. این شرکت برای رسیدن به این هدف فروش ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون QLED را در نظر دارد.

به گزارش تکراتو، در بازار تلویزیون ها رقابت بسیار شدیدی بین شرکت‌ها وجود دارد. یکی از مقامات سامسونگ اعلام کرده که هدف اولیه آنها فروش تلویزیون‌هایی با اندازه بزرگ است. سامسونگ در این زمینه مدل های مختلف زیادی وارد بازار کرده که با توجه به اختلاف قیمت اندک، خریداران به خرید مدل‌های بالاتر ترغیب می شوند.

سامسونگ یکی از شرکت های موفق است که همیشه با یک رؤیای بلندپروازانه، اهداف خود را دنبال می کند. این شرکت تاکنون توانسته به موفقیت های بسیاری دست یابد. سامسونگ در سال گذشته توانست به رکورد فروش ۱ میلیون دستگاه تلویزیون QLED دست پیدا کند و امسال معتقد است که با افزایش ۵۰ درصدی، می‌تواند به فروش ۱.۵ میلیونی برسد.


بیشتر بخوانید: تلویزیون ۸۸ اینچی کیولد سامسونگ عرضه شد


برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته، سامسونگ پس از سونی و ال‌جی در جایگاه سوم قرار گرفته است. حدود سه هفته پیش، سامسونگ خط تولید تلویزیون‌ QLED سال ۲۰۱۸ خود را در نیویورک افتتاح کرد. سری جدید تلویزیون‌‎های این شرکت، فناوری‌هایی جدید از جمله دستیار صوتی ‌بیکسبی، کنتراست اتوماتیک و طراحی منحصربه‌فرد به کار گرفته شده است.

دنبال کردن دو هدف بزرگ با فروش تلویزیون QLED

به نظر می رسد که سامسونگ دو هدف بسیار مهم را در سر داشته باشد. اگر بتواند به فروش ۱.۵ میلیونی دست پیدا کند، فاصله رقابتی این شرکت با دیگر برندها در بازار جهانی افزایش پیدا می‌کند. همچنین، فروش ۱.۵ میلیون دستگاه تلویزیون QLED مربوط به دستگاه‌های بالارده سامسونگ است؛ درنتیجه با فروش بیشتر می‌تواند قیمت متوسط فروش کل خود را افزایش دهد که در افزایش ارزش برند سامسونگ تأثیر مستقیمی دارد.

قیمت های سامسونگ در سال جاری از ۱۵۰۰ دلار شروع می‌شود و تا ۶ هزار دلار افزایش خواهد داشت. این رنج قیمتی مربوط به تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش ۴۹ تا ۸۲ اینچ در پنل‌های منحنی و تخت است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر