;
coinex

پایان موجودی می میکس 2 اس شیائومی در چند دقیقه!

اولین فروش برق آسا و پایان موجودی می میکس 2 اس ، در چند دقیقه اتفاق افتاد. لازم به ذکر است که این مدل گوشی چند روز پیش معرفی شد.

تنها در مدت چند دقیقه موجودی گوشی می میکس 2 اس شیائومی در اولین فروش برق آسا سریعا به پایان رسید. در اولین روزهای فروردین‌ماه بود که گوشی‌ هوشمند بدون حاشیه‌ی می میکس ۲ اس رونمایی شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این گوشی در سه نسخه روی فروشگاه آنلاین شیائومی قرار گرفت و به فاصله‌ی چند دقیقه از آغاز فروش ، موجودی در نظر گرفته‌شده پایان یافت.


بیشتر بخوانید: معرفی شیائومی می میکس ۲ اس ؛ اولین پرچمدار ۲۰۱۸ شیائومی


بعضی از ویژگی های می میکس 2 اس

می میکس ۲ اس را باید اولین گوشی‌ هوشمند شیائومی خواند که از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی‌ هوشمند باید به بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پشت گوشی اشاره کرد که اندازه‌ی پیکسل سنسور اصلی ۱.۴ میکرومتر است. همچنین دیافراگم دوربین اصلی با f/1.8 نشان از انتقال بالای نور به سمت سنسور توسط لنز دارد. دوربین دوم از وجود یک لنز تله‌فوتو بهره می‌برد که دیافراگم آن f/2.4 است.


بیشتر بخوانید: می میکس ۲ اس (Xiaomi Mi Mix 2s)؛ اولین گوشی پشتیبانی کننده شارژ وایرلس شیائومی


آغاز دومین فروش می میکس 2 اس

شیائومی اعلام کرده که دومین فروش برق آسای می میکس ۲ اس روز جمعه، ۶ آوریل خواهد بود. قیمت‌های اعلام‌شده برای فروش برق آسای روز جمعه شامل قیمت ۵۳۰ دلاری نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و قیمت ۶۳۶ دلاری برای نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است. تمام نسخه‌ها همراه با یک داک شارژ بی‌سیم به‌صورت رایگان ارئه می‌شوند. قیمت این داک شارژر ۱۵ دلار اعلام شده است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر