;
coinex

تولید اولین گوشی هوشمند بلاک چین توسط فاکسکان

فاکسکان اولین گوشی هوشمند بلاک چین را تولید می کند. علت این امر استفاده گسترده‌تر از ارزهای دیجیتال و توسعه فناوری بلاک‌چین است.

اولین گوشی هوشمند بلاک چین، Finney  که در آزمایشگاه Sirin Labs فاکسکان توسعه پیدا کرده است، می‌تواند به‌عنوان یک کیف پول بسیار امن برای کاربران ارزهای دیجیتالی استفاده شود. بسیاری از کاربران به‌جای استفاده از فلش مموری به‌عنوان کیف پول، با انتخاب گوشی هوشمند مخصوص، در هنگام انجام هرگونه تراکنش دیگر نیازی به پرداخت مالیات نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید: هواوی در فکر تولید گوشی با فناوری بلاک چین است!


تولید اولین گوشی هوشمند بلاک چین

Finney این اجازه را به کاربران می‌دهد که دسترسی بسیار سریع‌تری به صرافی‌هایی چون Expedia داشته باشند. علاوه بر این، قابلیت بسیار خوبی که در نظر گرفته شده، دسترسی بهتر برای خرید توکن‌ دیجیتال است. این گوشی هوشمند با اسکن اثر انگشت و قرنیه چشم از ارزهای شما محافظت می‌کند.

قرار است فقط ۲۵ هزار نسخه از این گوشی هوشمند آماده شود و اوایل اکتبر در شهرهای ویتنام و ترکیه عرضه خواهد شد. Sirin Labs موفق شده است تا با عرضه اولیه‌ی سکه (ICO) برای این پروژه، نزدیک به ۱۵۸ میلیون دلار هزینه دریافت کند. از این‌ جهت امیدوار است آمار فروش این گوشی هوشمند به چند میلیون دستگاه برسد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر