;
coinex

افزایش سود ال جی تا 20 درصد ؛ عملکرد ضعیف سود بالا!

ال‌جی با وجود ضعف در بخش موبایل، به بالاترین سود عملیاتی در ۹ سال اخیر دست پیدا کرده است. افزایش سود ال جی با وجود این عملکرد 20 درصد بوده است.

به گزارش تکراتو، ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده است که احتمالا سود عملیاتی سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ این شرکت، نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت و به بیشترین میزان خود در ۹ سال اخیر خواهد رسید. بسیاری از تحلیل‌گران اعتقاد دارند که افزایش سود ال جی به دلیل فروش موفق تلویزیون‌های OLED و احتمالا لوازم خانگی، است زیرا ال جی در بخش موبایل ضعیف عمل کرده است.


بیشتر بخوانید: ادعای جالب سامسونگ: صفحه نمایش اولد برای تلویزیون مناسب نیست!


افزایش سود ال جی تا 20 درصد

سود ماه‌های ژانویه تا مارس این شرکت کره‌ای ۱.۱ میلیارد دلار عنوان شده که بیش از انتظار بوده است. این عدد بالاترین میزان سود عملیاتی ال‌جی پس از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۰۹ به‌حساب می‌آید. باید گفت که لوازم خانگی و تلویزیون به ترتیب دو بخش کم‌رونق با رشد کند به‌حساب می‌آیند؛ اما به گفته‌ی تحلیل‌گران، ال‌جی در این حوزه فعالیت خود را در سطح بالایی انجام داده است.

تحلیل‌گران می‌گویند در بخش لوازم خانگی حاشیه‌ی سود بالا برای لوازم رده بالا و محصولات جدیدی مانند کمد لباس هوشمند، باعث افزایش سود ال‌جی در این بخش کم‌رونق از بازار شده است. ال‌جی می‌گوید درآمد آنها با ۳ درصد افزایش همراه بوده و ارزش سهام این شرکت روز جمعه ۵.۷ درصد بالا رفته است.

 

بیشتر بخوانید:

عرضه نسخه متن باز سیستم عامل webOS توسط ال جی!

.

منبع: reuters

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر