;
coinex

سامسونگ در تلاش برای افزایش کیفیت صدای گلکسی اس 9

افزایش کیفیت صدای گلکسی اس 9 به دلیل تلاش های سامسونگ است. گلکسی اس 9 تفاوت زیادی با نسخه قبلی ندارد اما بهینه سازی هایی در این نسخه اعمال شده است.

یکی از قابلیت های اصلی این اسمارت فون که توجهات زیادی را به خود جلب کرده دوربین با گشودگی لنز متغیر بود که باعث شد نگاه ها از جنبه های دیگر این موبایل از جمله ارتقای اسپیکر تا حدودی منحرف شود. با این حال گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از اسپیکر استریو AKG که سابقه درخشانی در عرصه صدا دارد بهره می برند.


بیشتر بخوانید: زیبایی و خلاقیت در طراحی گلکسی S9 سامسونگ


افزایش کیفیت صدای گلکسی اس 9

مهندسان سامسونگ در ابتدا از اسپیکری داینامیک در بخش بالایی موبایل استفاده کردند که البته این امر نیاز به بازآرایی قطعات داخلی اطراف اسپیکر از قبیل دوربین سلفی و اسکنر عنبیه داشت. از سوی دیگر باید در عین حفظ اندازه کوچک اسپیکر، قدرت آن تا حد کافی ارتقا پیدا می کرد.


بیشتر بخوانید: بررسی سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس


مسئولان این کمپانی برای رسیدن به این هدف تیمی متشکل از مهندسان بخش های مختلف را گرد هم آوردند تا در نهایت با توجه به فضای موجود، سایز آن را تا 1.5 برابر افزایش دهند و با این عمل میزان تداخل و نویز قطعات دیگری که از آهنربا بهره می بردند نیز تا حد زیادی کاسته شد.

نتیجه تمامی این تلاش ها افزایش کیفیت صدای گلکسی اس 9 است که به لطف اسپیکر بزرگتر، پخش استریو و فعال کردن فناوری دالبی نسبت به نسل قبلی صدایی 1.4 برابر بلندتر را به صورت سه بعدی تولید می کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر