;
coinex

پشتیبانی از اپلیکیشن های 64 بیتی در کامپیوترهای مجهز به اسنپدارگون امکان پذیر است!

کمپانی بزرگ مایکروسافت اعلام کرده است که کامپیوترهای مجهز به اسنپدراگون این توانایی را دارند تا به پشتیبانی از اپلیکیشن های 64 بیتی بپردازند.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت سال گذشته بود که کامپیوترهای بهره مند از پردازنده های موبایل را معرفی کرد و گام بلندی را برای توسعه پلتفرم خود برداشت. این شرکت هم اکنون در فکر ارائه قابلیت های جدید دیگری است. یکی از محدودیت های موجود در این کامپیوترها عدم پشتیبانی از اپ های 64 بیتی بود. اما اخیرا Erin Chappie، مدیرکل بخش ویندوز مایکروسافت از معرفی SDK  ویژه این اپلیکیشن ها در کنفرانس توسعه دهندگان امسال خبر داده است.


بیشتر بخوانید: اسنپدراگون ۸۵۵ اولین تراشه موبایلی ۷ نانومتری جهان خواهد بود


پشتیبانی از اپلیکیشن های 64 بیتی در کامپیوترها

SDK جدید برای توسعه دهندگان این امکان را فراهم می کند که اپلیکیشن های ویندوز استور و برنامه های دسکتاپ را برای چیپست های اسنپدراگون مجددا کامپایل نمایند. پشتیبانی از اپلیکیشن های 64 بیتی در سیستم های ویندوزی مجهز به چیپست های اسنپدراگون، امکان افزایش ثبات، کارایی، ایمنی و سرعت را فراهم می کند.

چون هنوز تعداد کامپیوترهای ویندوزی مبتنی بر ARM زیاد نیست، توسعه دهندگان هم تمایل زیادی به اصلاح کدهای خود ندارند. در صورتی که این سیستم ها به چیپست های 855 مجهز شوند ممکن است پشتیبانی آنها از اینترنت 5G  نیز امکان پذیر باشد.


بیشتر بخوانید: پردازشگر ۷ نانومتری کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ توسط سامسونگ ساخته می‌شود


لازم به ذکر است که پیش از این اینتل هم اعلام کرده بود که با همکاری مایکروسافت، دل، اچ پی، و لنوو لپ تاپ هایی را تولید می کنند که با استفاده از چیپست های ساخت این کمپانی، بتوانند به شبکه 5G متصل شود و ارتباط فوق سریع اینترنتی با سرعت گیگابیتی را فراهم نماید.

.

منبع: thenextweb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر