;
coinex

انیمیشن پرسونا ۵ را چگونه تماشا کنیم؟

انیمیشن پرسونا ۵ (Persona 5)، دقیقا همان مجموعه‌ای است که طرفداران انیمه به دنبالش بودند و اکنون پس از مدت‌ها انتظار به نمایش درمی‌آید. اما چگونه می‌توانیم به تماشای این انیمیشن بنشینیم؟

Crunchyroll: طرفداران انیمه می‌توانند، از این وب سایت، یک اشتراک ماهانه را برای تماشای اپیزودهای این مجموعه‌ (به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی) خریداری کنند، اما همچین افرادی که می‌توانند، منتظر بمانند، یک اشتراک رایگان را برای تماشای این مجموعه دریافت خواهند کرد.

Hulu: این وب‌سایت هم یک اشتراک ماهانه را برای تماشای قسمت‌ها (به زبان ژاپنی با زیرنویس انگلیسی) برای مشترکان خود عرضه می‌کند و البته یک اشتراک رایگان هم دارد.

داستان این انیمه، ماجرای رن امامیا است که وارد سال دوم ورود خود به آکادمی شجین در توکیو می‌شود. پس از یک حادثه، شخصیت او بیدار می‌شود و همراه با دوستانش «فانتوم، سارقان قلب  (Phantom Thieves of Hearts)» برای اصلاح قلب بزرگسالان فاسد به وسیله‌ی سرقت خواسته‌های آن‌ها یک گروه تشکیل می‌دهند. در عین حال، جنایت‌های عجیب و غریب و غیرقابل توضیحی نیز یکی پس از دیگری به وقوع می‌پیوندد.

کارگردانی انیمیشن پرسونا ۵ بر عهده‌ ماساشی ایشیاما است و نویسندگی آن هم بر عهده شینیچی انوتسومه است. موسیقی این انیمه هم توسط شوجی میگورو، سازنده‌ی اصلی موسیقی بازی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: comicbook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر