;
coinex

بهترین سریال های 2017 از نگاه وب سایت های معتبر خارجی

بهترین سریال های 2017 از نگاه وب سایت های معتبر خارجی

در سال 2017 سریال های زیادی منتشر شد و اکثر آن‌ها هم مورد توجه مخاطبین و منتقدان قرار گرفتند. در واقع تعداد سریال‌ها و نمایش‌های تلویزیونی سال آن قدر زیاد بودند که تهیه لیستی از بهترین‌ها کار سختی به حساب می‌آید.

در زیر لیست بهترین سریال های 2017 را از نگاه بیزینس اینسایدر، ورایتی و بی بی سی مشاهده خواهید کرد.

بهترین سریال های 2017

American Vandal

(از شبکه نت‌فلیکس)

American Vandal

سریال American Vandal انعکاسی طنز از تفریحات جنایی، شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ رایج بین نوجوانان است و یکی از بهترین سریالهای 2017 به حساب می‌آید. این سریال یک مستند داستانی درباره دانش آموزی دبیرستانی است که می‌خواهد بفهمد نقاشی‌های غیراخلاقی روی خودروی معلم، کار همکلاسی‌اش دیلن بوده یا خیر.

 Big Little Lies

(شبکه HBO)

Big Little Lies

Big Little Lies شروع خوبی نداشت. این سریال اساسا در تلاش بود در قالب True Detective اما این بار با حضور شخصیت‌های زن، جایی در بین مخاطبان باز کند که خیلی جذاب به نظر نمی‌رسید. چند اپیزود اول آن نیز خیلی راضی کننده و مطلوب نبودند. اما این روند به سرعت تغییر کرد و داستان آن به سمت دوستی محکم بین زنان و همچنین خشونت خانگی و تاثیرات روانشاسانه آن تغییر یافت و توانست نام خود را به عنوان یکی از بهترین سریال های 2017 مطرح نماید. سریال‌های دیگری هم هستند که خشونت خانگی را محور اصلی داستان خود قرار داده‌اند اما هیچ کدام مانند Big Little Lies و البته بازی نیکول کیدمن که جایزه امی را برایش به ارمغان آورد، عمل نکردند.

The Handmaid’s Tale

(از شبکه Hulu)

The Handmaid's Tale

یکی دیگر از بهترین سریال های 2017 ، The Handmaid’s Tale بود. این اثر که برنده چند جایزه امی از جمله بهترین سریال درام شد، اقتباسی وحشتناک و عجیب و غریب از رمان 1985 مارگارت اتوود است که در جهان مدرن روایت می‌شود. ریتم سریال یکنواخت است و چندی از ستارگان تلویزیون و سینما در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Riverdale

(از شبکه The CW)

Riverdale

اگر به سریال‌های درام نوجوان محور خوش ساخت که سردرگمی‌های زیادی را در خود جای نداده‌اند و البته بزرگسالان هم در آن از رفتارهای دهه بیستی به دور هستند علاقه دارید، Riverdale از شبکه The CW به عنوان یکی از بهترین سریال های 2017 گزینه مناسب خواهد بود. کارکاکترهای آن بر اساس کمیک‌های ارچی (ارچی، بتی، ورونیکا و دیگر افراد) طراحی شده‌اند و اتفاقات در محیط مدرن جریان دارد و قتل‌های زیادی نیز اتفاق می‌اقتد؛ بخصوص در فصل دوم که پر از خون است!

One Day at a Time

(از شبکه نت‌فلیکس)

One Day at a Time

این بازسازی سیتکام دهه هفتادی درباره یک مادر مطلقه است که با کمک مادرش دو بچه را بزرگ می‌کند. مادرش پنه لوپه یک کهنه سرباز ارتش است که اکنون پرستاری می‌کند. این سریال حول خانواده کوبایی آمریکایی او جریان دارد که باید با زندگی جدیدشان سازگار شوند. One Day At a Time درامی مثبت، کمدی و هوشمندانه است و ماجراهای خوبی را نیز به نمایش می‌گذارد و همان چیزی است که هر سیتکام خانوادگی تلاش می‌کند که باشد.

Godless

(از شبکه نت‌فلیکس)

Godless

این سریال وسترن به تهیه کنندگی استیون سودربرگ، درباره مردی است که در دهه 1880 در غرب آمریکا در تلاش است از دست یک یاغی خود را پنهان کند و اتفافقات آن به شهر عجیبی در نیو مکزیکو که تنها زنان در آن زندگی می‌کنند، ختم می‌شود. Godless سریالی هیجان انگیز است و در کنار بازی‌هایی به یاد ماندنی از میشل داکری و جف دنیلز، از تمام کلیشه‌های وسترن به خوبی استفاده می‌کند و یکی از بهترین سریال های 2017 به حساب می‌آید.

The Bold Type

(از شبکه Freeform)

The Bold Type

The Bold Type درباره سه زن جوان در نیویورک سیتی است که در یک مجله کار می‌کنند. این زنان هم در مسائل شخصی و هم در مسائل کاری از همدیگر حمایت می‌کنند. The Bold Type بر خلاف دیگر سریال‌های نوجوان محور، بر روی درگیری‌های بین شخصیت‌های اصلی تمرکز ندارد. حتی رئیس آن‌ها که در دیگر سریال‌ها هیولاست، در اینجا از آن‌ها حمایت نیز می‌کند. این سریال گریه دار و البته خسته کننده است، چرا که منازعه در آن دوستانه حل می‌شود.

Mindhunter

(از شبکه نت‌فلیکس)

Mindhunter

Mindhunter درامی روانشناختی و مهیج با ریتمی کند است که نوع جدیدی از یک اثر جنایی رویه‌ای را به نمایش می‌گذارد و توانسته در بین بهترین سریالهای 2017 قرار گیرد. داستان این سریال نیز درباره تیم FBI است که مطالعاتی روانشناسی درباره قاتلان سریالی انجام داده‌اند و شامل قاتلان سریالی واقعی همچون جری برادوس، اد کمپر و ریچارد اسپک می‌شود. بازی‌ها نیز به خوبی اجرا می‌‌شود و متفکرانه نوشته شده و شباهت‌هایی با آثار دیوید فینچر دارد که البته تهیه کننده اجرایی آن بوده و چهار اپیزود را نیز کارگردانی کرده است.

The Good Place

(از شبکه NBC)

The Good Place

کمدی شبکه ان بی سی با بازی کریستن بل و تد دانسون احتمالا یکی از جاه طلبانه‌ترین سریال‌های شبکه‌ای تمام دوران است. این کمدی درباره زندگی پس از مرگ است و اولین بار در سال 2016 به نمایش در آمد. 13 اپیزود آن نیز در 2017 پر پیچ و تاب و شوکه کننده به پایان رسید. فصل دوم حتی از اول هم جاه طلبانه‌تر و پر پیچ و تاب‌تر است کمدی بصری آن متفاوت با هر چیزی است که در تلویزیون به نمایش در آمده است.

Crazy Ex-Girlfriend

(از شبکه CW)

Crazy Ex-Girlfriend

در اوایل فصل سه Crazy Ex-Girlfriend، ربکا بانچ (با بازی ریچل بلوم) قصد خودکشی دارد. بعدا تشخیص داده می‌شود که او به اختلال شخصیتی مرزی دچار است. هرچند Crazy Ex-Girlfriend اولین سریالی نیست که به بیماری روانی می‌پردازد، اما روشی که این موضوع را اینچنین عمیق و آسیب پذیر روایت می‌کند، اولین است و در حالی که غمناک به نظر می‌رسد، موسیقی و اتفاقاتش سریال را جالب و در برخی موارد حتی خنده دار کرده است.

Master of None

(از شبکه نت‌فلیکس)

Master of None

در فصل دوم سریال کمدی تحسین شده عزیز انصاری، هم فیلمنامه طبیعی‌تر شده و هم نقش آفرینی‌ها. اپیزود Thanksgiving فصل دوم نیز برای لنا ویت جایزه امی بهترین متن را به ارمغان آورد و اولین زن سیاهپوستی به حساب می‌آید که این جایزه را برده است. این اپیزود داستان رابطه سست دنیس با مادرش را روایت می‌کند.

The Crown

(از شبکه نتفلیکس)

The Crown

فصل دوم The Crown نسبت به فصل یک، هر چه بیشتر به عمق زندگی شخصیت‌های ثانوی می‌رود و چند اپیزود آن به شاهزاده فیلیپ پرداخته می‌شود. شخصیت‌های ثانوی و فرعی The Crown نیز اپیزودهای خودشان را دارند و نقش آفرینی‌های جذابشان شما را سرگرم خواهد کرد و این سریال را در فهرست بهترین سریال های 2017 قرار می‌دهد.

The Leftovers

(از شبکه HBO)

The Leftovers

The Leftovers نیز یکی دیگر از بهترین سریالهای 2017 بود. این سریال در فصل پایانی‌اش ثابت کرد که یکی از بهترین سریال‌های چند سال اخیر است بیشتر موفقیت خود را مدیون نقش آفرینی هنرمندان بود. پایان آن هم پایانی رضایت بخش محسوب می‌شد.

Halt and Catch Fire

(از شبکه AMC)

Halt and Catch Fire

فصل‌های چهارم و پایانی سریال Halt and Catch Fire در سال 2017 به نمایش درآمد. زمانی که در سال 2014 برای اولین بار در شبکه AMC پخش شد، با آثار برتر این شبکه از جمله Breaking Bad و Mad Men مورد سنجش و مقایسه قرار می‌گرفت که اولی به تازگی پایان یافته بود و دومی هنوز در حال پخش بود. این سریال درباره ترویج و گسترش کامپیوترهای خانگی در دهه 1980 است و تا روزهای اولیه اینترنت نیز پیش رفته است. فصل پایانی آن نیز عالی است.

Catastrophe

(از شبکه Amazon)

Catastrophe

Catastrophe در دو فصل ابتدایی‌اش ریسک‌های بزرگی کرد اما هرگز به اندازه‌ای که در فصل سه انجام داد، نبود. فصل سوم ترکیبی از کمدی‌های خنده‌دار، تازه و غمناک است و نگاهی صادقانه به یک ازدواج پرتنش دارد و پایانی غافلگیرکننده دارد که ممکن است مسیر طی شده سریال را به کلی تغییر دهد. شارون هورگان و راب دلنی نیز ثابت کردند کمدی تنها چیزی نیست که در آن مهارت دارند و Catastrophe را به یکی از بهترین سریالهای 2017 تبدیل کردند.

Review

(از شبکه Comedy Central)

Review

یکی دیگر از بهترین سریالهای 2017، مجموعه تلویزیونی Review بود. این سریال از شبکه Comedy Central با بازی اندی دلی، درباره شخصی است که یک منتقد زندگی به حساب می‌آید. از خوردن پنکیک‌ها گرفته تا طلاق برای ارتکاب به قتل! این کاراکتر هر کاری که ممکن است می‌کند تا به مخاطبانش یک “بررسی” واقع گرایانه تحویل دهد. طنز Review هر چند که برخی مواقع دردناک است، اما خنده واقعی را به ارمغان می‌آورد و آن را در زمره بهترین مجموعه های تلویزیونی 2017 قرار می‌دهد.

Vice Principals

(از شبکه HBO)

Vice Principals

Vice Principals از یک طنز تلخ به یک کمدی شخصیت محور اسلپ استیک تغییر مسیر داد. پایان سریال خنده دار است و طوری پیش می‌رود که هرگز تصورش را نمی‌کنید. Vice Principals همچنین نگاهی به افراد دارد که معمولا در تلویزیون زیاد نمایش داده نمی‌شود: مردم ثروتمند در شهرهای کوچک که با تکیه بر این موضوع به یکی از بهترین سریال های 2017 تبدیل می‌گردد.

Insecure

(از شبکه HBO)

Insecure

Insecure نیز یکی از بهترین سریالهای 2017 بود. فصل دوم این سری، نگاهی عمیق‌تر به زندگی نسل ایگرگ (Y Generation) زنان سیاه پوست در لس آنجلس، نسبت به فصل اول می‌پردازد. داستان آن درباره ایسا است که با رابطه به هم خورده با دوست پسرش لارنس دست و پنجه نرم می‌کند و بازگشتش به زندگی تنهایی برایش دارای کشمکش است. در همین حال هم بهترین دوستش مولی می‌فهمد که او کمتر از همکار مردش حقوق دریافت می‌کند. فصل دوم Insecure نشان دهنده مسائلی مهم بود که سیاه پوستان هر روز با آن در ارتباطند.

بهترین مجموعه های تلویزیونی 2017 از نگاه ورایتی (Variety) :

Alias Grace
Alias Grace

20 اثر برتر به انتخاب منتقد اول:

1. The Leftovers (از شبکه HBO)
2. One Day at a Time (از شبکه Netflix)
3. The Good Place (از شبکه NBC)
4. Halt and Catch Fire (از شبکه AMC)
5. Crazy Ex-Girlfriend (از شبکه CW)
6. Jane the Virgin (از شبکه CW)
7. Better Things (از شبکه FX)
8. Alias Grace (از شبکه Netflix)
9. American Vandal (از شبکه Netflix)
10. Brooklyn Nine-Nine (از شبکه Fox)
11. Into the Badlands (از شبکه AMC)
12. Superstore (از شبکه NBC)
13. The Handmaid’s Tale (از شبکه Hulu)
14. Insecure (از شبکه HBO)
15. Big Little Lies (از شبکه HBO)
16. Top of the Lake: China Girl (از شبکه SundanceTV)
17. Black-ish (از شبکه ABC)
18. Wynonna Earp (از شبکه Syfy)
19. One Mississippi (از شبکه Amazon)
20. Mary Kills People (از شبکه Lifetime)

25 اثر برتر به انتخاب منتقد دوم:

Twin Peaks: The Return
Twin Peaks: The Return

1. The Leftovers ( از شبکه HBO)
2. The Crown ( از شبکه Netflix)
3. Halt and Catch Fire ( از شبکه AMC)
4. Twin Peaks: The Return ( از شبکه Showtime)
5. Big Little Lies ( از شبکه HBO)
6. Rick and Morty ( از شبکه Adult Swim)
7. Alias Grace ( از شبکه Netflix)
8. The Marvelous Mrs. Maisel ( از شبکه Amazon)
9. Better Things ( از شبکه FX)
10. BoJack Horseman ( از شبکه Netflix)
11. Planet Earth II ( از شبکه BBC America)
12. American Vandal ( از شبکه Netflix)
13. Crazy Ex-Girlfriend ( از شبکه CW)
14. Star Trek: Discovery ( از شبکه CBS All Access)
15. The Keepers ( از شبکه Netflix)
16. Broad City ( از شبکه Comedy Central)
17. Dear White People ( از شبکه Netflix)
18. The Handmaid’s Tale ( از شبکه Hulu)
19. The Deuce ( از شبکه HBO)
20. GLOW ( از شبکه Netflix)
21. The Good Place ( از شبکه NBC)
22. Better Call Saul ( از شبکه AMC)
23. Insecure ( از شبکه HBO)
24. One Day at a Time ( از شبکه Netflix)
25. Marvel’s The Punisher ( از شبکه Netflix)

بهترین سریال های 2017 از نگاه بی بی سی:

The Deuce
The Deuce
  1. Twin Peaks: The Return
  2. The Handmaid’s Tale
  3. Blue Planet II
  4. Big Little Lies
  5. Mindhunter
  6. The Good Place
  7. Glow
  8. The Deuce
  9. Valkyrien
  10. Game of Thrones

.

منابع: businessinsider | variety | bbc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    عاااالی بود مرسی از معرفی فیلم هاتون

    پاسخ