;
coinex

شکایت شرکت مدسای از اپل ؛ سوءاستفاده از پتنت ضربان سنج اپل واچ

استفاده از پتنت ضربان سنج اپل واچ ، شرکت اپل را تحت تعقیب قرار داد. شرکت آمنی مِد‌سای به دلیل سوءاستفاده‌ی اپل از این پتنت از آنها شکایت کرده است.

به گزارش تکراتو، اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان‌دهنده‌‌ی شکایت شرکت آمنی مدسای (Omni MedSci) از اپل است. این شرکت به دلیل استفاده‌ی اپل از یک فناوری در سیستم ضربان سنج اپل واچ، از اپل شکایت کرده است. استفاده از پتنت ضربان سنج اپل واچ توسط اپل باعث شده تا حقوق شرکت مدسای زیر پا گذاشته شود.


بشتر بخوانید: ساعت هوشمند اپل واچ جان یکنفر را از مرگ نجات داد!


شکایت مدسای از اپل

آمنی مدسای اعلام کرده است که در این رابطه دو بار طی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ با اپل گفتگو کرده است؛ ولی در هر دو بار اپل با آنها توافق نکرده است. آمنی مدسای مدعی است که پس از به توافق نرسیدن دو شرکت برای استفاده از این فناوری، اپل محصولی  راهی بازار کرده که دقیقا از فناوری مورد نظر استفاده می‌کند.

استفاده از پتنت ضربان سنج اپل واچ

آمنی مدسای با ثبت شکایت خود، مدعی شده که سه پتنت این شرکت زیر پا گذاشته شده است که یکی از آنها پتنت ضربان سنج اپل واچ است و آمنی مدسای در پی دریافت غرامتی است که به موجب زیر پا گذاشتن پتنت‌ها توسط اپل باید پرداخت شود. اکنون باید دید که مدسای می تواند حق خود را از اپل پس بگیرد!

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر