;
coinex

بنچمارک هواوی میت 20 قدرتنمایی فوق‌العاده پردازنده کایرین 980 را نشان می‌دهد

بنچمارک هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) در انتوتو رویت شد و امتیاز به دست آمده نشان از قدرت بالای چیپست هواوی کایرین 980 می‌دهد.

بنچمارک هواوی میت 20 در AnTuTu امتیاز خوب 357 هزار را به ثبت رسانده است. در واقع امتیاز به دست آمده از بنچمارک انتوتو، 356918 است و با این تفاسیر، عملکرد پردازنده کایرین 980 در گوشی‌های میت 20 هواوی، چیزی در حدود 67 درصد افزایش نسبت به گوشی‌های سری میت 10 خواهد داشت.

بنچمارک هواوی میت 20 و قدرتنمایی کایرین 980

چیپست Kirin 980 دومین نسل از پردازنده‌هایی است که با واحد پردازش عصبی (NPU) توسط شرکت سازنده قطعات نیمه هادی هایسیلیکون تولید شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پردازنده کایرین 980 بر اساس معماری 7 نانومتری شرکت تایوانی TSMC طراحی شده و گفته می‌شود که واحد پردازش عصبی آن نیز نسبت به نسل قبلی پردازنده‌ کایرین 970 بهبود یافته است.

نام گوشی هواوی میت 20 برای اولین بار در اواخر سال 2017 میلادی به گوش رسید. این گوشی جانشین مدل‌های موفق هواوی میت 10 خواهد شد؛ گوشی‌های هوشمندی که هواوی از آنها با عنوان ماشین باهوش یاد کرد. درست به مانند گوشی‌های قبلی سری میت، مدل‌های هواوی میت 20 نیز بر روی قابلیت‌های هوش مصنوعی و البته قدرت بالای عکاسی متمرکز خواهند بود.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این گوشی‌ساز چینی قصد دارد تا دوربین سه گانه معرفی شده در گوشی هوشمند هواوی پی 20 پرو را به اسمارت فون‌های میت 20 نیز منتقل کند یا خیر. بر اساس گفته‌های DxOMark دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو، بهترین دوربین گوشی‌ در بین مدل‌های موجود در بازار موبایل جهان است.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو ؛ قدرتمندترین دوربین موبایل جهان


سری هواوی میت، دومین سری از گوشی‌های پرچمدار غول چینی است که هرساله در چهارمین کوارتر زمانی به بازار عرضه شده و تا حدودی با گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ مقایسه می‌شود. البته این گوشی‌ها فاقد قلم اس پن هستند و در این زمینه فبلت پرچمدار کره‌ای یک قدم جلوتر از گوشی پرچمدار چینی‌هاست.

در هر صورت، امتیاز به دست آمده از بنچمارک هواوی میت 20 نشان می‌دهد که پردازنده کایرین 980 حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. منتظر پرچمدار بزرگ هواوی باشید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر