;
coinex

زمان فیلترینگ تلگرام مشخص نیست ؛ تصمیم قانونی گرفته نشده است!

در برخی رسانه ها اطلاعاتی در مورد زمان فیلترینگ تلگرام مطرح شده بود که در پی آن وزارت ارتباطات اعلام نمود که تصمیم قانونی برای فیلترینگ گرفته نشده است و زمان فیلترینگ تلگرام به طور دقیق مشخص نیست!

به گزارش تکراتو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، در پی اطلاعیه ای که پیرامون انتشار برخی اخبار نادرست به نقل از وزیر ارتباطات در مورد زمان فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگرام بود، اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: وقتی که حتی فیلترینگ تلگرام به یک معضل بزرگ برای کشور تبدیل می‌شود!


زمان فیلترینگ تلگرام مشخص نیست

در ادامه با اعلام نادرست بودن این موضوع، بلافاصله از رسانه ها حذف شد. این وزارتخانه ضمن تکذیب خبر فوق اعلام نمود که  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هیچ عنوان چنین چیزی را اعلام نکرده و با هیچ خبرگزاری چنین مصاحبه ای نداشته و تاکنون نیز مصوبه یا تصمیم قانونی برای فلترینگ پیام رسان تلگرام گرفته نشده است.

زمان فلترینگ تلگرام مشخص نیست

لازم به ذکر است که بر اساس مصوبه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، تصمیمات و دلایل پالایش در فضای مجازی به عهده دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه است.

به روزرسانی 10 اردیبهشت 97:

دستور فیلترینگ تلگرام صادر شد. امروز بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران در پی اعلام شکایات متعدد از این پیام رسان، حکم به مسدود شدن تلگرام داد، به نحوی که این پیام رسان حتی با فیلتر شکن نیز غیرقابل دسترس باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر