;
coinex

فتوای رهبری در مورد استفاده از پیام رسان های داخلی

فتوای آیت الله خامنه ای امروز در دیدار با جمعی از مسئولان نظام در مورد استفاده از پیام رسان های داخلی بود. ایشان بر ساماندهی فضای کسب و کار تاکید کردند.

به گزارش تکراتو، آیت الله خامنه ای علاوه بر پرداختن به موضوع استفاده از پیام رسان های داخلی با تبریک اعیاد و ماه رجب، این ایام مبارک را فرصت‌هایی برجسته برای عبادت و توسل خواندند. ایشان افزودند، کلید حل مشکلات، دعا، یاد خدا و اصلاح دل‌ها است و ماه رجب عید کسانی است که قصد اصلاح قلوب خود را دارند.


بیشتر بخوانید: امنیت پیام رسان های داخلی ؛ آیا پیام رسان های بومی مشکل امنیتی دارند؟


ایستادگی بر اهداف انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه‌ای بر لزوم ایستادگی مسئولان بر اهداف اسلام و جمهوری اسلامی تاکید کردند و اعلام نمودند که تقوا و اجتناب از گناه، خیانت و دنیاطلبی برای مسئولان از واجبات است. ایشان روحیه انقلابی و خدمتگزارانه حاکم بر مدیران کشور در دهه ۶۰ را یادآور کردند و خطاب به مسئولان خاطرنشان نمودند آیا آن احساسات و رفتارهای تحسین‌برانگیز را به یاد دارند؟ به گفته ایشان اشکال کار در این است که گاهی ارزش ها فراموش می‌شوند.

استفاده از پیام رسان های داخلی و ساماندهی کسب و کارها

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود علاوه بر بررسی موضوع استفاده از پیام رسان های داخلی بر لزوم ساماندهی فضای کسب و کار تاکید کردند و آن را  زیربنای اقتصاد کشور خواندند. ایشان همچنین از تبدیل شدن مطالبه ایجاد پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی به مطالبه‌ای عمومی ابراز خرسندی نمودند و گفتند که مسئولان باید امنیت و حریم داخلی مردم و کشور را حفظ کنند. ایشان تعرض به امنیت و حریم داخلی مردم را حرام شرعی اعلام نمودند.


بیشتر بخوانید: امنیت پیام رسان سروش در هاله‌ای از ابهام ؛ کاربران چه می‌گویند؟


آیت الله خامنه ای افزودند که متصدیان کار در دستگاه های دولتی و قضایی باید از حریم داخلی زندگی مردم و اسرار آنها مراقبت کنند تا محفوظ بمانند. آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به نمایندگی از مسئولان، انتخاب شعار حمایت از کالای ایرانی را برای سال ۱۳۹۷، عالمانه و دقیق خواند و افزود که اگر این شعار عملیاتی شود، اشتغال، رفاه و درآمد مردم افزایش خواهد یافت.

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع: akharinkhabar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، اینجانب محمدهادی قربانی،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم اگر شخصی ضامنم شود توان پرداختن قسط ها را ندارم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد رهبر عزیزم.
    خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم.
    بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم ولی کمکم نکردن.
    خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم،شماره عابر بانک ملت(۶۱۰۴۳۳۷۸۵۹۷۷۶۹۹۷)بنام محمدهادی قربانی.
    تو راخدا کمک کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله

    پاسخ