;
coinex

گوگل در تلاش برای نگهداری از کودکان با هوش مصنوعی است!

گوگل امکان مراقبت و نگهداری از کودکان با هوش مصنوعی را فراهم می کند. این حق اختراع سه سال پیش بود که توسط گوگل در اروپا ثبت شد.

به گزارش تکراتو، گوگل در تلاش است تا یک ابزار دیجیتال برای نگهداری از نوزادان و کودکان طراحی کند. این اختراع گوگل پلتفرمی جامع، پیچیده و قابل انطباق برای کمک به والدین است تا بتوانند کودکان و نوزادان خود را به راحتی کنترل کنند.


بیشتر بخوانید: طراحی و ساخت اپلیکیشن مراقبت از کودک و نوجوان در فضای مجازی به پایان رسید!


محصولی برای نگهداری از کودکان با هوش مصنوعی

محصول هوشمند گوگل به خصوص برای والدین بی تجربه بسیار مناسب است زیرا امکانات و اطلاعات مورد نیاز برای نگهداری و پرورش صحیح فرزندان را در اختیار آنها قرار می دهد. این محصول با پلتفرم هوشمند گوگل هم سازگاری دارد. همچنین با این محصول مراقبت از کودکان در برابر خطراتی که ممکن است در منزل با آن مواجه شوند نیز وجود دارد، بنابراین ارائه امکانات کنترلی و نظارتی یکی دیگر از امکانات این پلتفرم است.


بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های ۲۰۱۸ برای کودکان


ویژگی های پلتفرم دیجیتالی گوگل

این پلتفرم امکان اتصال به حداقل ۱۰ محصول خانگی دیگر را دارد که با استفاده از آن می توان نوزادان را کنترل و محافظت از افراد را افزایش داد. پلتفورم یادشده در صورت وقوع هرگونه مشکلی برای نوزاد، پیام هشداری برای والدین وی ارسال می کند.

در این سیستم از ابزار حفاظتی و کنترل، انواع حسگرهای حرارتی، صوتی و غیره، دوربین های مختلف و غیره برای کنترل لامپ ها، قفل درها، جریان برق، سیستم های امنیتی و استفاده شده است. با استفاده از این محصول می توان اطلاعات آب و هوایی را نیز دریافت کرد. زمان عرضه این محصول هنوز مشخص نیست.

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر