;
coinex

ساخت لایه محافظ موبایل با قابلیت خودترمیمی و نشکن!

اخباری جدید در مورد ساخت یک لایه محافظ موبایل منتشر شده است. این لایه تولید شده‌ی جدید که تقریبا نامرئی است، قابلیت خودترمیمی نیز دارد.

شاید عبارت هایی مثل نشکن و خود ترمیم فقط به نوعی تبلیغ به حساب آیند، اما این ویژگی ها کاملا واقعی هستند و ThePhoneCoat  چنین قابلیتی دارد. این لایه محافظ موبایل با این ویژگی های توانسته نظر همگان را به خود جلب کند.

چون امروزه بسیاری از اسمارت فون ها دارای بدنه ای مرکب از شیشه و فلز هستند، در برابر ضربات آسیب پذیرند. همچنین ظاهر تلفن هوشمند برای کاربران اهمیت بالایی دارد و بسیاری از آنها تمایلی به استفاده از کاورهای ضخیم ندارد.


بیشتر بخوانید:  تصویر لو رفته از قاب محافظ گوشی گوگل پیکسل ۲ طراحی این موبایل را فاش کرد


ساخت یک لایه محافظ موبایل با ویژگی هایی متفاوت

یک استارتاپ نوپا به منظور حل این مشکل نوعی لایه محافظ موبایل تولید کرده که بسیار نازک است و  ThePhoneCoat  نام دارد. این ایده با هدف جذب سرمایه در سایت جمع سپاری کیک استارتر مطرح شد و توانست 34659 دلار سرمایه جذب کند.

ThePhoneCoat یک لایه شفاف با ضخامت 0.2 میلیمتر است که تمام سطح موبایل را می پوشاند و به لطف فناوری نانو قابلیت خود ترمیمی دارد یعنی با استفاده از سشوار می توان خش های ایجاد شده بر روی آن را برطرف کرد.این لایه محافظ موبایل همچنین نشکن است و از اسمارت فون در برابر ضربات حفاظت می کند. در دست گرفتن آن راحت است و نصب آن نیز به سادگی امکان پذیر است.

تاریخ عرضه این محصول هنوز مشخص نیست اما سرمایه گذاری روی آن تا ششم اردیبهشت ادامه دارد و  کاربران می توانند با پرداخت 43 دلار دو لایه از آن را برای پنل های جلو و پشت موبایل خود دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!


ساخت لایه محافظ موبایل با قابلیت خودترمیمی و نشکن

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر